רוני לוי: שילוב שחקני בית טוב לנו וטוב גם להם

רוני לוי
רוני לוי | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה: "גוזלן ועזרא שחקנים נהדרים". סילבס: "אנחנו די סחוטים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה מצמד של חן עזרא, שחזר להרכב אחרי 3 חודשים והצדיק את הקרדיט שקיבל הפעם מרוני לוי, על אף החמצת פנדל. הירוקים עלו למקום הרביעי ואיש לא שוכח שגם גמר הגביע מחכה מעבר לפינה. 

"היו שישה 7 שחקנים שנעדרו, אלה ששיחקו ראויים להזדמנות שלהם", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה רוני לוי. "יש שיפור, יש תוצאות טובות, יש דרך, עדיין צריכים להשתפר. חשוב לנו להיות בכושר טוב עד סוף השנה". 

"בכדורגל אין הוקוס פוקוס, כשאתה מתאמן ומכין את עצמך אתה משיג את התוצאות", המשיך המאמן. כשנשאל על יכולתם של שובל גוזלן וחן עזרא, השיב לוי: "הם שחקנים נהדרים. כשאתה משלב שחקני בית שנכנסים ועושים את השינוי, זה טוב לנו וטוב להם".


עזרא, עשה את ההבדל (ערן לוף)

"אני חושב שעכשיו המחזור ה-33 בא לידי ביטוי בעומק, קשה לנו להמציא דברים חדשים. זה מה שאנחנו שווים", הודה מאמן רעננה חיים סילבס. "היינו מפוזרים מול השער. במחצית הראשונה לא היינו טובים, במחצית השניה כן. אין לי טענות לשחקנים בכלל, יש דברים שצריך לתקן". 

"הסגל הזה הביא אותנו עד לפה, אנחנו משתדלים", הוסיף סילבס. "העומק ואיכות הסגל מאפשרות לך לעשות דברים לאורך זמן, כשאין את זה זו בעיה. הפלייאוף העליון הייתה המטרה המרכזית, זה בית ספר טוב לקראת העונה הבאה לראות איך אפשר להתקדם".


סילבס: "הגענו סחוטים" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי