רוקביציה וחיפה מחכים לאלי טביב, גוזלן או הירש לבית"ר?

רוקביציה. בדרך לכרמל
רוקביציה. בדרך לכרמל |

העברת החלוץ צפויה להיות מושלמת עם שובו של טביב לארץ. קהת יגיע?

(גודל טקסט)

המהלך שהחל לפני כשלושה חודשים, ועליו פורסם לראשונה באתר ספורט1, תופס תאוצה בימים האחרונים בו מקדם החלוץ ניקיטה רוקביציה את מעברו מבית"ר ירושלים למכבי חיפה. רוקביציה ובני רעייתו, אשר משפחתה מתגוררת בסמוך לחיפה, ממתינים לשובו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב מקובה, בה עשה את השבוע האחרון.

 

בחוזה של רוקביציה ישנו סעיף שחרור שעומד על 450 אלף יורו, וחיפה שוקלת להפעילו או לחילופין להציע חבילה הכוללת סכום כספי והשאלה של אחד משחקניה – שובל גוזלן או שחר הירש, בהתאם לדרישתו של אלי טביב. שכרו של החלוץ צפוי להיות מוכפל בכרמל ל-340 אלף יורו לעונה, לעומת 170 אלף יורו שהוא מרוויח בבית"ר.

 

 

עדיין לא ברור האם ולדימיר סטויקוביץ' ימשיך להגן על השער של הירוקים בעונה הבאה. עתידו יתברר לאחר משחקה של נבחרת סרביה ביום שלישי נגד ישראל בעיר נוביסד, ולקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה של מכבי חיפה.

 

במהלך הימים הקרובים תתקבל ההחלטה של רוני לוי והמנהל הספורטיבי תור כריסטיאן-קרלסן בנושא השחקנים שיעזבו, כשמי שעשויים לסיים את דרכם הם קובי מויאל, אוראל דגני, טאלב טוואטחה, חן עזרא ורומריו פירס. לעומר דמארי ורועי קהת, המבוקשים גם במכבי ת"א, הוצע להצטרף, כמו גם לשוער עומרי גלזר שאם יחתום יעזוב אוהד לוויטה.

 

"לראשי המועדון ברור כי למרות הזכיה בגביע המדינה, ביכולת המקצועית הזאת אי אפשר להיאבק על תואר האליפות וחובה להביא חמישה שישה שחקנים חדשים להרכב הפותח כבר בקיץ. למנהל הספורטיבי הנורבגי יש כבר מספר מועמדים". החלוץ ההולנדי גליינור פלט יעבור ניתוח בקע שזמן ההחלמה הוא כשלושה שבועות שיספיק להחלמתו לקראת פתיחת משחקי הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי