רוקביציה חולה, מוגרבי או פלט בתמונת ההרכב

| צילום: ערן לוף

מכבי חיפה מחפשת ניצחון נוסף. ריאן תורגל בתור מגן ימני וקגלמאכר בלם

(גודל טקסט)

ניצחון שני ברציפות, הוא משהו שמכבי חיפה עדיין לא השיגה העונה, ומחר תהיה לה הזדמנות מצויינת לעשות זאת כשתארח את הפועל אשקלון בסמי עופר.

רנה מולנסטיין דורש משחקניו ליצור המשכיות ולהלחיץ את שתי מוליכות ליגת העל הפועל באר שבע ומכבי ת"א שיפגשו בטרנר ביום ראשון. ההולנדי מתכנן להוציא מההרכב את סאן מנחם שהצטיין בניצחון 0:2 על סגנית האלופה ולעלות עם חלוץ נוסף בהרכב, גליינור פלט או פיראס מוגרבי. 

הירוקים קיימו הבוקר אימון ממנו נעדר הבלם מארק ואליינטה, שלמרות הטיפולים לא התאושש מהפציעה ברגלו. מי שאמור להחליפו ב-11 של מולנסטיין הוא אעיד חבשי שנכנס במקומו גם בסיומו של המשחק מול מכבי תל אביב. בנוסף, ניקיטה רוקביציה עדיין לא התאושש לחלוטין ממחלת השפעת שמנעה ממנו לשחק נגד הצהובים, ובמועדון מעדיפים שלא לסכנו.

מולנסטיין תירגל אופציה נוספת לקראת סיום האימון, בה ישחק איסמעיל ריאן בתור מגן ימני מה שיסיט את גארי קגלמאכר לעמדת הבלם המועדפת עליו. מהלך זה יגרום לחבשי להמתין שוב על ספסל.


קגלמאכר. חוזר לעמדה האהובה עליו (עדי אבישי)

חיפה תרגלה את המערך ההתקפי בחשיבה כי אשקלון תגיע על מנת להתגונן ותשחק על התקפות מתפרצות. שחקן בקבוצה: "המצב בטבלה מוכר לכל שחקן, ושני המשחקים הבאים נגד אשקלון והפועל חיפה הם אלו שיכולים לקבוע את הכיוון בצמרת ואת ההתקדמות המקצועית שכל כך עסקנו בה". במועדון מצפים לקהל רב של כ–25 אלף צופים.

הרכב משוער: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, אעיד חבשי (איסמעיל ריאן), דקל קינן, מריו מוסה; נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט; אלירן עטר, גלינור פלט (פיראס מוגרבי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי