רוקביציה מחוץ לסגל, ריאן או מוגרבי יפתחו במקומו

| צילום: ערן לוף

מכה למכבי חיפה לקראת מכבי ת"א. כוח שמירה ימנע מחאות נגד יוסי בניון

(גודל טקסט)

במכבי חיפה דרוכים לקראת המשחק החשוב הערב מול מכבי תל אביב באיצטדיון בנתניה (21:00). הירוקים מביטים על הטבלה וברור להם כי הפסד למכבי ת"א, יוציא אותם מהמאבק שתוכנן להיות צמוד מול הצהובים והפועל באר שבע. 

רנה מולנסטיין יאלץ להסתדר ללא ניקיטה רוקביציה שעדיין לא החלים ממחלתו. החלוץ היה בספק למשחק וכעת התברר שהוא יחמיץ את המשחק מול הצהובים, כשאיסמעיל ריאן ופירס מוגרבי מועמדים לחולצת ההרכב במקומו.

מי שיגרור לא מעט אש הוא יוסי בניון. כוח שמירה מיוחד ומצלמות אבטחה יהיו "במתחם הכלוב" באצטדיון כדי לצלם ולמנוע קריאות מחאה וקללות לעברו של הקשר. לנתניה צפויים להגיע 1,300 אוהדי מכבי חיפה שחלקם מתכננים את המפגן נגד הקפטן לשעבר.  

המאמן רנה מולנסטין ביקש לאורך כול האימונים האחרונים משחקניו לא לחשוב על פער הנקודות בטבלה משלושת המובילות, ולהתרכז בהתקדמות המקצועית ההולכת ונבנית במועדון. שחקנים בקבוצה ציינו כי יש להם תשוקה גדולה לנצח את מכבי ת"א בליגה לראשונה מזה שלוש שנים וכי זה עשוי להיות משחק הפריצה לעבר הצמרת.


בניון. אוהדי חיפה לא מתכוונים לרחם (דני מרון)

בקבוצה מאמינים כי החלוץ אלירן עטר שהחלים מפציעה בקרסול רגלו ויפתח בהרכב לראשונה מאז חודש אפריל יוסיף מחץ התקפי, כשלצדו ישחק גילי ורמוט ומאחורין רועי קהת השלושה שיש להם מה להוכיח דווקא נגד מכבי תל אביב בשורותיה שיחקו.

רנה מולנסטיין אינו מקל ראש ביכולת של מכבי ת"א וראה אותה יחד עם הצוות שלו בשידור נגד אלקמאר. שחקן בקבוצה: "לפני מכבי ת"א לא צריך להגיד כלום, היריבות הספורטיבית מוכרת לנו ואנחנו מבינים מה רוצים רבבות האוהדים במשחק הזה".

הרכב משוער: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, דקל קינן, מרק ואליינטה, מריו מוסה; נטע לביא קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט; איסמעיל ריאן (פיראס מוגרבי), אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי