רוקביציה צפוי להיעדר, ואליינטה בספק

|

חלוץ מכבי חיפה טרם החלים, חבשי עשוי לפתוח בהגנה מול אשקלון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה הבוקר אימון במתחם כפר גלים ומחר היא תשלים את הכנותיה למשחק באצטדיון סמי עופר נגד הפועל אשקלון (שבת, 20:30 ישיר בספורט1 וב-HD).

 

מהאימון נעדר החלוץ ניקיטה רוקביציה שלמרות הטיפולים עדיין לא התאושש מהשפעת וככול הנראה לא ישחק גם בשבת לאחר שהחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב. רק מחר יתברר אם הבלם מארק ואליינטה התאושש מהפגיעה בקרסול ויוכל לשוב לאימונים. בכול מקרה כבר היום הוכן המחליף שיהיה במידת הצורך אעיד חבשי.

 

 

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר הקשר רועי קהת: "זה מבחן חשוב עבורנו אחרי שניצחנו את מכבי תל אביב. חגגנו ואחרי שעה התחלנו לחשוב על המשחק הבא, שיהיה קשה מאוד".

לגבי חזרתו לשחק בישראל אמר קהת: "עשיתי את הבחירה הנכונה, התייעצתי עם חברים ומשפחה והחלטתי לחזור ואני שמח שהגעתי. כרגע אני מתרכז אך ורק במכבי חיפה. אנחנו מתקדמים מהר מאוד ואני מקווה שבעתיד התהליך יניב את הפירות".

"חגגנו שעה והמשכנו הלאה" (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

לסיום נשאל הקשר על שיטת המשחק שמנחיל מאמנו ואמר: "אני לומד המון ממולנסטיין ומשתדל לעשות הכל בצורה הטובה ביותר בכל תפקיד. אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו רוצים לשפר ואני מקווה שבמשחקים הקרובים זה יבוא לידי ביטוי".

 

המאמן רנה מולסטיין מבקש משחקניו המשכיות במטרה לרשום ניצחון שני רצוף לראשונה העונה ולהשיג שלוש נקודות שילחיצו את שתי המובילות הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, שיפגשו בבירת הנגב ביום ראשון.

מולנסטיין אמור לבצע מהלך טקטי התקפי ולהוציא מההרכב את סאן מנחם שהצטיין נגד מכבי תל אביב ולעלות עם חלוץ נוסף בהרכב, אחד מבין גליינור פלט ופיראס מוגרבי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי