רוקביציה: למכבי חיפה יש את הקהל הכי טוב בארץ

רוקביציה. רוצים לחזור לפסגה ואני אוהב את זה
רוקביציה. רוצים לחזור לפסגה ואני אוהב את זה | צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

חלוץ הרכש בראיון לאתר הרשמי. רוני לוי עבר השתלמות אצל איש צוות ביובה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תפתח ביום רביעי את האימונים עם שחקני הרכש החדשים, ניקיטה רוקביציה ופיראס מוגרבי כשבקבוצה רוצים להשלים את העברתו של שוער הפועל רעננה, עומרי גלזר, כדי שיוכל להצטרף לאימונים. רוקביציה ערך ראיון (ראה בסרטון) ראשון לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני שמח להגיע למועדון עם קהל האוהדים הכי טובים בארץ, סמי עופר תמיד מלא ורועש".

 

החלוץ הוסיף: "רוצים פה לחזור לפסגה כמו בעבר, זה מאוד שאפתני ואני אוהב את זה".

 

 

עוד לפני פתיחת האימונים רוני לוי ערך השתלמות בת 3 ימים באיטליה, שם היה אורחם של רוברטו סאסי, ראש מערך האימונים ומדעי הספורט של יובנטוס ובנו פיליפו, מנהל האקדמיה של מונאקו הצרפתית. את הביקור והסיור תיאם המנג'ר החדש של הירוקים, תור כריסטיאן קרלסן. "השתלמות חשובה מאוד. חשוב להחליף דעות ותובנות עם אנשים שהם בכירים מאוד בענף. למדתי לא מעט. ניישם לא מעט דברים במכבי חיפה", אמר לוי.

 


רוני לוי, עבר השתלמות באיטליה (האתר הרשמי)

 

מאימוני פתיחת העונה שוחררו על ידי המאמן רוני לוי, נטע לביא, שובל גוזלן, מארק ואליינטה, ולדימיר סטויקוביץ', לודוביק אוברניאק והבלם דקל קינן שאמור להתמנות בקרוב לקפטן במקומו של יוסי בניון. בהלכי שיקום לאחר ניתוחים שעברו בגרמניה נמצאים עטאא ג'אבר וגליינור פלט שיהיו כשירים לאימונים בתוך שבועיים.

לאימון לא אמור להגיע המגן טאלב טוואטחה שמנסה למצוא מועדון אירופי שיקלוט אותו כשתג המחיר שלו 1.5 מיליון יורו.

 

 

מכבי חיפה לא השלימה את מסע הרכש ועל הכוונת נמצאים מגן שמאלי וקשר אך רועי קהת מתרחק מהמועדון עקב דרישות כספיות גבוהות של 1.5 מיליון יורו כולל מחיר רכישתו מאוסטריה וינה.

 

כפי שפורסם בספורט1 הירוקים ממתינים לבוררות של עומר אצילי בבית"ר ירושלים על מנת לנסות ולסכם עם הקשר. החלוצים שובל גוזלן ושחר הירש מבוקשים על ידי לא מעט קבוצות ובהן הפועל רעננה, קריית שמונה, בני יהודה, הפועל כפר סבא ומכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי