ריאן תורגל כקשר אחורי, ורמוט ישמור על מקומו ב-11

ורמוט. ממשיך שבוע נוסף בהרכב
ורמוט. ממשיך שבוע נוסף בהרכב |

מולנסטיין ינסה להפתיע את ב"ש בסמי עופר. רוקביציה בחוד, ואליינטה חוזר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה משלימה את הכנותיה למשחק מחר באצטדיון סמי עופר נגד האלופה הפועל באר שבע, כאשר המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין מתכנן לפתוח במערך שמטרתו להלחיץ את האלופה.

 

על פי האימונים אחרונים הצוות המקצועי מתכוון לפתוח במערך שייצור לחץ בלתי פוסק על השער של האלופה – בשל הקישור של הפועל באר שבע הכולל את ג'ון אוגו, אובידיו חובאן ומהארן ראדי, תורגל באימונים האחרונים איסמעיל ריאן כקשר אחורי נוסף כדי לתת מענה לתנועה הרבה שעולה מאור בוזגלו וכדי לסייע באגפים.

 

 

לא ברור אם ריאן אכן יפתח בהרכב, מכיוון שהצבתו בקישור עשויה להיות על חשבונו של פיראס מוגרבי. מי שכן יפתח הוא הבלם מארק ואליינטה שהתאושש מפציעה וישחק לצדו של דקל קינן. החלוץ ההולנדי גליינור פלט יהיה על הספסל בפתיחת המשחק.

 

 

שחקני מכבי חיפה רואים במשחק חשיבות גדולה להמשך העונה וציינו כי הם לא רוצים להיות לאחר ארבעה משחקים במרחק של 6 נקודות מהפועל באר שבע ולהתחיל במרדף אחרי קבוצות הצמרת.

במועדון זוכרים היטב את "אלוף האלופים" בו הפכה באר שבע פיגור בין שני שערים לניצחון 2:4 ואחרים נצמדו למשחק הליגה בשלהי העונה שעברה בו ניצחו באצטדיון סמי עופר את הפועל באר שבע 1:2. נכון לעכשיו נמכרו כ-26 אלף כרטיסים, מהם רק כ-1,500 לאוהדי הפועל באר שבע.

 

הרכב משוער: אוהד לויטה, גרי קגלמאכר, דקל קינן, מארק ואליינטה, מריו מוסה, נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת, פיראס מוגרבי (איסמעיל ריאן) גילי ורמוט, ניקיטה רוקביציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי