ריקן צפוי לפתוח בחצי כמגן במקום שפונגין

אבי ריקן
אבי ריקן | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי ת"א מתכנן רק שינוי אחד בהרכב לסכנין. איגייבור צפוי לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מעלים הילוך ומתכוננים לשבוע בני סכנין, שיכלול שני מפגשים חשובים ביותר. ביום חמישי תתמודד הדאבליסטית מול האדומים בחצי גמר גביע המדינה באיצטדיון סמי עופר וכעבור ארבעה ימים תתארח באיצטדיון דוחה במסגרת הפלייאוף העליון, מחזור אחד לפני מפגש הצמרת עם הפועל באר שבע.

במכבי תל אביב עושים הפרדה וההכנות הן אך ורק למשחק חצי גמר גביע המדינה. "היה לנו קשה נגד בני סכנין בבלומפילד ורק שער מאוחר של זהבי הכריע את המשחק", הזכיר אחד השחקנים. "גם בגביע זה הולך להיות מפגש מאוד טקטי של סכנין, שכמו כל הקבוצות המשחקות נגד מכבי ת"א תסתגר מאחור ותחפש גול במתפרצות".

המאמן פטר בוס מתכנן שינוי אחד בהרכב, כשאת עמדת המגן השמאלי ימלא אבי ריקן במקומו של שחקן החירום יובל שפונגין. הבלם טל בן חיים גמר רשמית את העונה לאחר שבסדרת בדיקות נוספת בברכו התברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועת הברך, פגיעה שמצריכה טיפולים ללא ניתוח והחלמה שתארך מעבר לסיום העונה. לבלם חוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב.

הקשר הניגרי נוסא איגייבור לא מתוכנן להמשיך בעונה הבאה. הניגרי נמצא בהליך שיקום מהפציעה בקרסולו ואינו תורם למכבי תל אביב כבר תקופה ארוכה. לבלם הספרדי קרלוס גארסיה נאמר על ידי חבריו כי עליו להישמר במשחק ביום חמישי נגד בני סכנין מספיגת כרטיס צהוב, שאם יישלף יגרום להשעייתו מהמשחק נגד הפועל באר שבע.


פטר בוס, לא דוגל ברוטציה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי