רכש שיוביל לפיצוץ? כץ אישר החתמת שחקן זר

אלי כהן
אלי כהן |

פיליפ יאזביץ' בן ה-25 יצורף. המתיחות בין בעלי הפועל חיפה לצוות מתגברת

(גודל טקסט)

הקרואטי פיליפ יאזביץ' סיכם בהפועל חיפה, כך נמסר בהודעה לתקשורת שנמסרה מטעם המועדון. לאחר שהבעלים יואב כץ אישר את תנאי השכר, הצדדים הגיעו להסכמה על חוזה לעונה אחת. 

יאזביץ בן ה-25 (1.88 מ') הוא שחקן כנף גבוה ששיחק בשתי העונות האחרונות בקבוצות הצמרת הרומניות קלוז' וטארגו מורש, בשורותיה כבש חמישה שערים במהלך העונה החולפת. 

מדובר ברכש השני של הפועל חיפה במהלך הקיץ הנוכחי, לאחר שזו החתימה את הבלם ניסו קפילוטו, ששיחק בעונה האחרונה במדי בית"ר ירושלים. בינתיים, דימיטרי באגה סיכם באטרומיטוס היוונית והגיע לסיכום עם יואב כץ על התרת חוזהו.


מתיחות בין הבעלים לצוות המקצועי (ערן לוף)

מתח רב שורר בין הצוות המקצועי לבין הבעלים, וזאת בעקבות הסאגה הבלתי נגמרת בעניינו אושרי רואש. השניים לא נמצאים בתכניות של הצוות המקצועי לעונה הבאה, ואילו הבעלים לא מוכן לוותר עליהם ובינתיים מטיל וטו על שחרורם.

כבר לאחר סיום העונה אמרו בסביבתו של רואש שלא משנה כמה אנשי מקצוע ירצו לשחררו, בסופו של דבר יואב כץ יטיל וטו מהסיבה שהוא יודע לכבד סמלים. כך היה גם לאחר השארתו של יוסי דורה.

כרגע בהפועל חיפה נמצאים בנקודת מפנה, אלי כהן ועוזריו ממש לא מרוצים מההתקדמות בחלון ההעברות, ובמיוחד מהפעולות שעושה יואב כץ על דעת עצמו. יכול להיות שההחתמה של הקשר הקרואטי, שגם היא הייתה של הבעלים בלבד, תוביל לפרידה בין הצדדים.

מקורב למאמן אמר לספורט1: "יואב לא נוהג במקצועיות בחלון ההעברות הנוכחי. אלי מכבד אותו מאוד, אך כבר בסוף העונה שעברה הצהיר שאם ימשיך במועדון הוא מעוניין לעשות חריש עמוק ולבנות קבוצה עם טביעת אצבע משלו. כרגע אלי ממשיך, אך אם לא יגובש הרכב לטעמו הוא לא מתכוון להמשיך".

למרות המתיחות, אלי כהן ממשיך לעבוד ושני הברזילאים שהוא מאוד רוצה יגיעו לתחילת האימונים ב-3 ביולי וככל הנראה ישלימו את מצבת הזרים של הקבוצה.

בסביבתו של לירן סרדל אופטימיים מאוד לקראת עזיבה של השחקן לקבוצה גדולה יותר, כאשר כבר מאחורי הקלעים סוכנו אבי נמני מגשש אצל בית"ר ירושלים, שכאמור לא הגיעה להבנות עם אלעד גבאי וכרגע נמצאת ללא מגן ימני טבעי. סרדל עצמו עדיין לא חתם על הארכת חוזה בהפועל חיפה, אך נראה שאם אופציית בית"ר תרד מהפרק המגן ימשיך בקבוצת נעוריו.

אם וכאשר אושרי רואש יחתום על הארכת חוזהו, הבלם אופק פישלר, שאותו מאוד רוצים לקדם בצוות המקצועי, יושאל לקבוצה מהליגה הלאומית. הניסיונות לצרף את רן קדוש עדיין לא פסקו, כאשר שמו של אופיר מרציאנו ירד כרגע מהפרק בשל העלויות הכבדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי