רן בן שמעון לוואלפורט: אתה לא מתאים לשיטה

ואלפורט. אולי בעונה הבאה
ואלפורט. אולי בעונה הבאה |

ההולנדי של בית"ר יושאל, למרות שהביע בפני המאמן רצון להישאר

(גודל טקסט)

רן בן שמעון, מאמן בית"ר ירושלים, שוחח היום (שני) עם החלוץ ארסניו ואלפורט ואמר לו: "אתה שחקן טוב ואני מעריך אותך, אבל אתה לא מתאים לשיטה שלי ולא נמצא בתכניות שלי לעונה הקרובה". ההולנדי לא התבלבל וענה: "רק לפני חודש חתמתי פה לשנתיים, אני רוצה להמשיך ולהילחם על המקום שלי בבית"ר".

 

למרות רצונו של ואלפורט להוכיח לבן שמעון שטעה החלו כבר בבית"ר לחפש שחקן כנף זר, חזק ומהיר, במקומו. הבעלים אלי טביב מתכוון להשאיל את ההולנדי כאשר תינתן עדיפות לקבוצה בליגת העל. המאמן הצליח לשכנע את הבעלים, שמיהר להחתים את ההולנדי בקיץ, שכרגע אין לוואלפורט מקום בסגל. טביב עדיין מאמין שאחרי עונת התחשלות מחוץ לבית"ר ואלפורט יחזור בקיץ הבא, ישתלב בסגל ויצדיק את ההשקעה. המגן אדם ספרסטין והקשר אנדרסון דה סילבה, שני הנבחנים מהמשחק בו הפסידו הצהובים שחורים 3:1 למ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, ישוחררו מהקבוצה.

 

 

אם ואלפורט יושאל יישארו בבית"ר רק שלושה זרים: הבלם חסוס רואדה, המגן מרסל הייסטר והקשר קלאודמיר. טביב מתמקד בחיפושים אחרי חלוץ זר. אם סאגת אריק סאבו, הקשר הסלובקי שסיכם בבית"ר אך התחרט ומסרב להגיע לישראל, לא תיפתר טביב יחפש גם קשר זר.

 

 אגב, דן מורי היה שחקן ההרכב הקבוע היחיד שפתח מול אשדוד ונתן עוד משחק חלש. "האינטנסיביות גורמת לעייפות אבל סך הכל היה מדובר במשחק אימון טוב", סיכם בן שמעון את ההפסד.

 

בן שמעון. "מאמינים שאפשר לעבור את יגלבה" (אודי ציטיאט)

 

מאמן בית"ר גם התייחס למשחק הגומלין בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית מול ילגבה, ביום חמישי בטדי. "כולנו מאמינים שנעבור. נצטרך להסיק מסקנות מהמשחק הראשון ולהתאים את עצמנו למשחק הגומלין. אני סומך על הקבוצה שלי".

 

אלא שלמרות ההצלחה בליגה האירופית השחקנים לא נכנסים לאופוריה. "נכון שעשינו הישג מדהים ואם נעפיל לפלייאוף זה יהיה גדול, אבל אסור לשכוח שמשחק ההתקפה שלנו מתבסס על עומר אצילי", אומרים אותם שחקנים, "אם הוא יעזוב יהיה קשה לראות אותנו נותנים גול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי