רפואה הזהיר: אסור לעשות טעויות, ככה נישאר בתמונה

קאניוק וצעירי
קאניוק וצעירי |

מכבי פ"ת רוצה לתקן את הרושם מול מכבי ת"א ב-20:45. דנינו צפוי לפתוח

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה תתארח ב-20:45 (ישיר בספורט2) אצל מכבי תל אביב במטרה להוכיח שהמיקום בטבלה לא משקר ולמחוק בקצת את "טראומת הגדולות", לאחר המפלה ב-5:0 לבאר שבע בטרנר.

 

במלאבס מודעים לעובדה שהצהובים יגיעו עייפים לאחרה משחק ביום חמישי מול אלקמאר וינסו לנצל זאת. המאמן קובי רפואה ביקש משחקניו לשחק אגרסיבי וחזק . "אנחנו חייבים לא לעשות טעויות ולסדר למכבי מתנות. רק ככה נשאר במשחק", אמר המאמן.

 

 

"זה צעד חשוב עבורנו להראות שאנחנו מסוגלים להתמודד עם הגדולות. אם אנחנו רוצים להישאר בצמרת הגבוהה צריכים לדעת לעבור גם משחקים כאלה", הוסיף המאמן בניסיון להשכיח את ההפסד בטרנר.

 

הצוות המקצועי החליט לראשונה העונה לפתוח עם שלושה בלמים, כשעומר דנינו אחד מהשחקנים היותר משמעותיים בשנתיים האחרונות שכמעט לא זכה לקרדיט, יפתח. הסרבי ננאד אדאמוביץ' ירד לספסל. מי שלא יהיו בסגל פעם נוספת הם עוז פרץ וניראל מחפוד. הקבוצה יצאה בשעות הבוקר למלון רמדה הנתניה על מנת להתכונן למחזור הקרוב ותשהה שם עד תחילת המשחק.

 


רפואה, רוצה להוכיח אחרת (עדי אבישי)

 

הרכב משוער: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, קרלוס קוויאר, עומר דנינו, נאור פסר, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גידי קאניוק, גיא מלמד ומיחאי רומן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי