רק 1:1 למכבי ת"א, זהבי וטיבי התעמתו

צריך נס. זהבי
צריך נס. זהבי | צילום: אסף קליגר

הצהובים סיימו בתיקו גם עם רעננה וזקוקים לנס כדי לזכות שוב באליפות

(גודל טקסט)

החלום של מכבי תל אביב לזכות באליפות רביעית ברציפות עדיין לא התנפץ לרסיסים, אבל גם קשה מאוד לראות כיצד הוא מתגשם. הצהובים סיימו בתיקו רביעי ברצף, הפעם 1:1 (נוסא איגייבור כבש ראשון, ברק בדש איזן) עם הפועל רעננה, וראו את הפער מהפועל באר שבע צומח ל-5 נקוודת, שני מחזורים בלבד לסיום העונה. ערן זהבי וחבריו זקוקים לנס.

קשה לשים את האצבע על מה לא עובד בממלכה הצהובה בדיוק בשלבי ההכרעה של העונה, אבל אין צל של ספק שהלחץ הגיע אחרי שלוש-ארבע שנים גם לקרית שלום. החבורה של פטר בוס דווקא שיחקה כדורגל טוב, בעיקר במחצית הראשונה בה היא הגיעה לאין-ספור הזדמנויות, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת יותר מפעם אחת. כזכור, בשלושת המשחקים הקודמים היא סיימה ללא שער זכות.

 

ואם מדברים על לחץ, אז אי אפשר שלא להתייחס לתקרית החמורה בין ערן זהבי לאיתן טיבי בירידה להפסקה. קפטן הצהובים והבלם החליפו מילים ולאחר מכן דחף הקשר/חלוץ את חברו וכמעט הפיל אותו במדרגות. כשלא הולך, ובתקופה האחרונה ממש לא הולך למכבי ת"א, אז גם הלכלוך מתחיל לצאת. יהיה מעניין לראות כיצד, אם בכלל, יגיבו במועדון לאירוע.



היה מעורב בתקרית לא נעימה. זהבי (אסף קליגר)

מכבי ת"א, אם כן, תאבד ככל הנראה את התואר אחרי שלוש זכיות רצופות, ותשחק במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. הצהובים עדיין יכולים לסיים את העונה הזאת עם הנפה, שכן הם יפגשו בהמשך החודש את מכבי חיפה בגמר הגביע. החל מהקיץ, עדיין לא ברור עם איזה מאמן על הקווים, זהבי והחברים ינסו להתחיל שושלת חדשה.


הלחץ הגיע גם לקרית שלום. זהבי (אסף קליגר)

 

הרכבים

הפועל רעננה: אריק ינקו; ליאור לוי (ערן רוזנבאום/75), עידו לוי, גיא ליפקה (אחמד שעבאן/62), בן והבה; אלי בבייב, בן בנימין, יובל שבתאי, רנה מיחליץ' (ברק בדש/46); צ'אם ממאדו, מוחמד שכר.

 

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איתן טיבי, דור פרץ (עדן בן בסט/76), אבי ריקן; גל אלברמן, שלומי אזולאי (נוסא איגייבור/58), האריס מדוניאנין, דור מיכה; ערן זהבי, טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי