שב הביתה: קובי מויאל סיכם לעונה בבית"ר

מויאל. חוזר הביתה
מויאל. חוזר הביתה |

הקבוצה יצאה למחנה אימונים בהונגריה. רן בן שמעון: "אני מקווה שעומר אצילי יישאר"

(גודל טקסט)

לאחר שהבטיחו כי יעמידו קבוצה טובה לקראת העונה הקרובה, בבית"ר ירושלים מתחילים לקיים. היום (רביעי) המועדון הגיע לסיכום עם קובי מויאל שיחתום לעונה אחת עם אופציה לאחת נוספת, בה ירוויח כ-130 אלף דולר. החתימה הסופית צפויה להגיע בימים הקרובים, כאשר לאחריה יצטרף השחקן למחנה האימונים בהונגריה.

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר שסיים את חוזהו במכבי חיפה, קיבל פנייה בתחילת השבוע מאלי טביב והצדדים הגיעו לסיכום. כזכור, מויאל גדל במועדון ושיחק בו חמש עונות לא רצופות, כאשר בסיומן יצא לשריף טירספול ממולדובה. הוא צפוי ללבוש את החולצה עם הספרה 21.

 

 

"אני מאוד מקווה שעומר אצילי יישאר אתנו כי הוא חשוב לנו", כך אמר רן בן שמעון, מאמן בית"ר ירושלים,  בנתב"ג לפני הקבוצה המריאה למחנה האימונים בהונגריה. המאמן הוסיף: "אני מאוד מרוצה מההתנהלות שלו, הוא מתאמן עם הרבה מוטיבציה". המאמן התייחס לנעדר נוסף, חסוס רואדה והעביר מסר אישי: "חסוס רואדה יודע כמה אנחנו רוצים אותו, יש שלושה ארבעה שחקנים שאמורים להצטרף אלינו במהלך המחנה נקוה שיהיה אחד מהם".

המגן אלעד גבאי, שהגיע לכל האימונים בבית וגן, לא יצא להונגריה לאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמות על חוזהו החדש בקבוצה. בן שמעון לא הסתיר את אכזבתו מכך ואמר: "יש דברים שאנשים לא יודעים (לגבי המו"מ עם גבאי), אבל אני עדיין מקווה שאלעד יגיע בהמשך למחנה".

אצילי עם מורי ופרדה. כרגע רק הבלם נראה כמי שיישחק בבית"ר בעונה הבאה (ינון בוטביה)

 

שני שחקני הרכש, דן מורי ויעקב בריהון, יצאו להונגריה לצד הקשר דני פרדה והחלוץ רועי זיקרי  למרות ששניהם לא מצויים בתכניות של המועדון לעונה הבאה. אדריאן רוצ'ט, הקשר ששיחק בעבר תחת בן שמעון בקריית שמונה,  וסוכנו עידן כסיף הגיעו להבנות מול טביב אבל הבעלים לקח פסק זמן לחשוב לגבי נחיצותו של הקשר.

 

רשימת הנוסעים: בוריס קליימן, סתיו שושן, טל כחילה, דן מורי, שניר משען, אורי מגבו, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, דן איינבינדר, איתי שכטר, לידור כהן, דובב גבאי, עומר אצילי, דני פרדה, רועי זיקרי, שלומי אביסידריס, יעקב בריהון.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי