שגיב יחזקאל חגג עם שחקני הפועל ת"א

| צילום: דני מרון

בזמן ההפסד לב"ש חלוץ מכבי ת"א בילה ביום ההולדת של ידין ורב עם עובר אורח

(גודל טקסט)

שגיב יחזקאל אמנם עדיין לא שיחק ולו דקה אחת במשחק רשמי בליגת העל במדי מכבי תל אביב, אבל כבר עכשיו הוא מתחיל לספק כותרות. 

אתמול, בזמן שחבריו נכנעו 2:0 להפועל באר שבע, יחזקאל לא רק שלא הגיע לאיצטדיון (לא נכלל בסגל מסיבות מקצועיות), אלא בחר לחגוג בבר תל אביבי. ולא סתם לחגוג, אלא עם חבריו לשעבר מהפועל תל אביב במסיבת יום ההולדת ה-30 של אביחי ידין. השחקנים בילו בבית של אחד החברים ומשם המשיכו לבר ה"פאטיו".

לדברי עדי ראיה ששהו באותה שעה בבר ברחוב הירקון, יחזקאל ששתה יחד עם האדומים, יצא בשלב מסוים לקיוסק קרוב וזוהה על ידי עוברי אורח. אחד מהם ניסה לצלם אותו, וכשיחזקאל ראה את הפלאש, הוא החל לאיים על הצלם, ולטענת עדי ראייה אף פגע בו פיזית. השחקנים הקיפו את האלמוני ודרשו שיימחק את הצילומים. 

הסמל העתידי של מכבי שגיב יחזקאל לא היה במשחק.אגב,הוא כנראה לא שמע מה היתה התוצאה כי הוא עכשיו בפאטיו רוקד ושותה.

— uricovagerev (@uricovagerev) October 30, 2016


במקום התפתחה מהומה, כשיחזקאל הבין שאלו פני הדברים, הוא מיהר להעלם מהשטח זאת לאחר שאחד השחקנים הפריד והרגיע את שני הצדדים. במכבי ת"א סירבו להגיב לידיעה. את תגובתו של יחזקאל לא ניתן היה לקבל.


החברים לקבוצה היו מעט יותר עסוקים (דני מרון)

גורם במכבי ת"א טען כי בעקבות המקרה משנה שעברה בו טל בן חיים ועמרי בן הרוש הגיעו למשחק בו לא שותפו ונאלצו לשבת בסביבת אוהדי הפועל ב"ש, הוחלט לא לחייב שחקנים שלא בסגל להגיע למשחק. ככל הידוע, יחזקאל ראה את המשחק בביתו ורק לאחר מכן בשל הזמנה מיוחדת של ידין הגיע להגיד שלום לזמן מה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי