שוינפלד יצטער על הבחירה בהפועל ת"א

יצטער על המהלך? שוינפלד
יצטער על המהלך? שוינפלד |

החלוץ נשבע שלא רצה לעזוב, בטח לא למכבי. וגם: הצעת ייעול ללה פמיליה

(גודל טקסט)

1. יש מתכונת התנהגותית קבועה לשחקן המעוניין לעזוב את קבוצתו ולעבור לאחרת. קודם כל מתחילים להתעופף הסימנים הפומביים. בתקשורת מתחילות להופיע ידיעות שהקבוצה השניה מגלה בו עניין. קבוצתו מודיעה שיש לו חוזה והוא אינו עוזב. השחקן שותק. בלע את הלשון. לא שומעים ממנו, כן עוזב או לא עוזב.

בתקשורת מופיעות ידיעות שהעניין סגור. הקבוצה השניה תשלם לקבוצתו כך וכך והשחקן ישתכר כך וכך. השחקן איננו. נסע לחופשה בתאילנד וכיבה את הטלפון. מקורבים לשחקן מודיעים שאין כוח בעולם שיחזיר אותו לקבוצתו הראשונה. הוא ישחק אך ורק בקבוצה השניה, אפילו אם זה כרוך בכך שיפרוש ממשחק.

ואז דממה. הסכסוך נדחק הצידה בשל מהומה אחרת שפורצת, ניסיון הפיכה בטורקיה, גילוי חדש על אשת ראש הממשלה, מריבה בין חלובה ללוזון. עובר עוד שבוע שקט ולפתע מופיעים השחקן וראשי קבוצתו הראשונה בתמונה בה הוא חותם על חוזה חדש בן ארבע שנים. השחקן מודיע: מעולם לא התכוונתי לעזוב, היו בעלי אינטרסים שהפיצו שמועות מרושעות כדי לפגוע בי ובקבוצה, אני אוהב את המועדון וכל זה מאחורינו עכשיו. מעכשיו רק טובת המועדון לפנינו, ואני כבר לא יכול לחכות שהליגה תתחיל.


דממה. ואז חתימה. שוינפלד (האתר הרשמי)

עכשיו קחו את המילה שחקן בקטע שקראתם עד כה, והחליפו אותה בצמד המילים ארון שוינפלד. שוינפלד התכוון לעזוב? את הפועל ת"א? הרי מאז ומעולם, עוד כשהיה בגן, חלם רק על הפועל ת"א. זה רק אותם בעלי אינטרסים מרושעים מסתוריים שרצו להפריד בינו לבין קבוצתו. הוא מעולם לא העלה על דעתו לעזוב. אוהב הוא את הפועל ת"א.

אוי שוינפלד, שוינפלד. אם רק לפחות היית יעיל ויצירתי כמו שאתה ברחבות היריב. אם רק היית ממציא למעננו סיפור אחר, לפחות לשם העניין. הרי אתה אוהב את הפועל כמו שאני אוהב את הפועל. ועוד לחתום איתם דווקא עכשיו על חוזה לארבע שנים, כשאין להם כסף לשלם אפילו לאפסנאי. שכדי לשלם משכורת הם לווים כסף מחברת מימון באיי סיישל. עוד קווץ' קטן היית נותן והיית עובד מרופד ומאושר של מיץ'. נו שויין שוינפלד. עוד נראה מה יצא לך מהאור האדום שראית פתאום.


ויתר על חוזה מרופד אצל מיץ' (עדי אבישי)

2. אני לא זוכר שבפלוגת הטנקים שלי היה מישהו מלה פמיליה. זה קצת מוזר, כי גם חברים ומכרים שלי ששירותו בפלוגות קרביות אחרות לאורך השנים הרבות שעברו מאז, לא זוכרים מישהו מהפלוגה שהשתייך לארגון האוהדים. יכול להיות שזה צירוף מקרים. אני לא פוסל. אולי יצא ש"לה פמיליה" לחמו בפלוגות אחרות מאלו שהחברים שלי היו בהן. אי אפשר לקבוע באופן נחרץ. אולי הם נמשכו למקצועות לוחמה אחרים, אולי למודיעין או לסייבר. 

ממעט הדברים הנוספים שאני יודע על לה פמיליה, הארגון שואף לבית"ר טהורה. כלומר, בין השאר, ללא שחקנים ערבים. וזה מוליד תהיה מעניינת – לאור מעצר החברים הרבים מהארגון, ואמצעי הלחימה שנמצאו אצלם, עולה כי הם בעלי בקיאות רבה בלש"ב – לחימה בשטח בנוי, וכי מצוי בקרבם פוטנציאל רב שאינו בא לידי ביטוי: כלומר, כמה רימוני רסס כבר יוכלו להשליך בזמן משחק ממוצע בליגת העל. 

אז יש לי הצעת ייעול לארגון: ייקחו נא לה פמיליה את אמצעי הלחימה שברשותם ויתגייסו ליחידות קרביות. שם לפחות יוכלו לבטא באופן יעיל יותר את שאיפתם לישראל בכלל ולבית"ר בפרט טהורות. שם גם קל יותר יהיה להביא אותם למשפט, וככה נצא כולנו ברווח גדול.

חברים בלה פמיליה? קבלו הצעת ייעול (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי