שוינפלד: מרוצה בהפועל ת"א, מכבי לא פנתה אלי

שוינפלד. מי זאת מכבי
שוינפלד. מי זאת מכבי |

חלוץ האדומים גם הגדיר מטרות לעונה אחרי ה-0:2 על בני יהודה בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

"אני שחקן של הפועל תל אביב בארבע השנים הקרובות ואני מרוצה", אמר ארון שוינפלד אחרי שכבש ובישל ב-0:2 של הפועל תל אביב על בני יהודה במחזור הראשון של גביע הטוטו. שוינפלד הפתיע כשהצהיר: "מכבי תל אביב כלל לא יצרה אתי קשר. היו פרסומים בתקשורת (על כך שהצהובים רוצים אותו ומוכנים להכפיל את שכרו) אבל אלי או לסוכן שלי לא הגיע כלום".

 

החלוץ האמריקאי-יהודי לא היסס להגדיר מטרות לעונה הקרובה: "אנחנו רוצים לסיים בין שש הראשונות ולהיאבק בפלייאוף העליון על הכרטיסים לאירופה".

 

 

המאמן אלי גוטמן התייחס גם הוא לחלוץ שלו. "שוינפלד שיפר מאוד את המשחק הקבוצתי שלי", אמר גוטמן, "הוא כבר לא רק חלוץ מטרה שצריך לשלוח לו כדורים למעלה. הוא תורם מאוד לתנועה שלנו ומשתלב מצוין".

 

לפני המשחק נרשמה תקרית מביכה כששמואל שיימן נשכח במתחם חודורוב ולא יצא עם הקבוצה למשחק. מכיוון שהמגן שומר מסורת הוא אף לא יכול היה לצלצל ולעדכן במתרחש ולכן הפסיד את מקומו בהרכב ונכנס כמחליף.

 

גוטמן. סומך על כבירי, מתפעל משוינפלד

 

"דברים כאלה יכולים לקרות",  אמר גוטמן בסיום והוסיף בבדיחות: "כנראה שמשמיים לא רצו ששיימן יפתח".

 

מאמן הפועל תל אביב סירב להגדיר מטרות ורק אמר: "אני איש של עבודה וכשאנחנו עובדים אני מרוצה. המצב הכלכלי לא מחלחל תוך הקבוצה וכולנו מאמינים באמיר כבירי (הבעלים) שעושה ימים כלילות על מנת לפתור את כל הבעיות (הכלכליות).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי