שוער נבחרת הולנד בעבר צפוי לחתום בהפועל חיפה

הצוות ראה אותו ומאוד התרשם
הצוות ראה אותו ומאוד התרשם | צילום: Gettyimages

פיט וולטהויזן, שעזב את ויטסה, יגיע להתרשמות הדדית. אפרים גבאי יפוטר

(גודל טקסט)

השוער ההולנדי פיט וולטהויזן יגיע במהלך השבוע לשלושה ימי התרשמות הדדית בהפועל חיפה, בסיומם יוחלט האם לצרפו למועדון וליצור תחרות על אפודת השוער הראשון בינו לבין רובי לבקוביץ'.

 

תנאיו של השוער בן ה-29, שרשם 108 הופעות בחמש שנים, אך כלל לא שיחק בעונה שעברה, סוכמו ואם ירשים יחתום מיידית. לזכותו גם הופעה אחת בנבחרת הולנד במשחק ידידות, אז שמר על רשת נקי והאורנג' ניצחו 0:3 את יפן. 

 

גורמים במכירים במועדון אישרו את הגעתו לכרמל ואף הוסיפו כי צופים שהשוער יחתום בוודאות: "הצוות ראה אותו ומאוד התרשם. אחרי שסגרנו חולייית התקפה מרשימה, עכשיו נותר לייצב את ההגנה".

 

בתוך כך, פיליפ יאזביץ' נחת לפנות בוקר בישראל והצטרף לאימון אחר הצהריים. הקשר הקרואטי בן ה-25 כבש בעונה שעברה חמישה שערים בליגה הרומנית. מדובר בשחקן שהוחתם על סמך דעתו הבלעדית של הבעלים יואב כץ, דבר שערער את היחסים בין הצוות המקצועי לבעלים.

 

יאזביץ' בשדה התעופה הבוקר (דוברות הפועל חיפה)

 

בנושא אחר, מסתמן שהמנכ"ל אפרים גבאי יסיים את תפקידו במועדון תוך חודש ימים. המהלך היה אמור להתבצע כבר בשבוע שעבר, אך הליך שימוע לפני פיטורים נדחה לבקשתו וגרם לעיכוב. גבאי יפוצה על עשרות שנים בתפקיד ויוחלף על ידי דורון אוסידון.

 

גבאי. עשרות שנים של עבודה במועדון יסתיימו בקרוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי