שושן מרשים את הצוות המקצועי, קליימן יעזוב?

שושן. יכולת טובה מול שתי המוליכות
שושן. יכולת טובה מול שתי המוליכות |

בבית"ר ירושלים ישקלו בחיוב הצעות על השוער. דראפיץ': "יש ירידת מתח"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת עמוק בתוך משבר, ואת זה כבר אי אפשר להסתיר. הקבוצה של אלי טביב לא מצליחה להתאושש מאז פיצוץ פרשת עומר אצילי כשהמספרים מדברים בעד עצמם: 57 אחוזי הצלחה לפני הפרשה ו-33 בלבד אחריה.

 

גם המקום השלישי שהובטח לפני זמן רב, כבר נמצא בסכנה לאחר הפחתת שתי הנקודות בשבוע שעבר ולמעשה איבוד נקודות במחזור האחרון בנתניה מול הפועל רעננה וניצחון של מכבי חיפה בבלומפילד על מכבי ת"א, יגרום לחילופי מקומות עם סיום העונה.

 

 

בקרב האוהדים הזעם הוא גדול וניתן לחוש כי כל הסחבת בעניין מבחינתם היא שגרמה לקבוצה להתבזות בפלייאוף העליון, רק בשל הרצון של בעל הבית לחסוך כמה עשרות אלפי דולרים לדברם.

רואדה מכשיל את איגיבור. ייעדר ממחזור הסיום (עדי אבישי)

הקבוצה מהבירה נכנעה אמש אמנם 2:0 למכבי תל אביב, אבל ההפסד הגדול היה ביציעים כאשר 6,000 אלף אוהדים בלבד הגיעו לטדי למשחק שעל פניו יכול למלא איצטדיון.

 

המאמן סלובודאן דראפיץ' ניסה להסביר את פשר ההופעות האחרונות ושלח רמז עבה לשחקנים כי יש קשר ברור בין היכולת שהם מציגים כרגע להמשך דרכם במועדון: "יש ירידת מתח בקבוצה וקשה להביא את היכולת לידי ביטוי במצב כזה. אנחנו בודקים לגבי כמה שחקנים אם הם ימשיכו איתנו בעונה הבאה".

 

יישב בקרוב עם אלי טביב על הסגל (עדי אבישי)

 

המאמן זעם על כך שבפלייאוף העליון מרגיש כאילו ידם של השופטים קלה על ההדק עם בית"ר: "בפלייאוף משום מה היה קל לשופטים לתת נגדנו כרטיסים אדומים ופנדלים מפוקפקים. נקווה לשיפוט טוב יותר במשחק הבא".

 

בקבוצה הייתה שביעות רצוון מההופעה של ארסיניו ואלפורט ההולנדי שהוכיח כי כישרון לא חסר לו ברגליים. דראפיץ' התייחס לסיכוייו של השחקן להמשיך בבירה בעונה הבאה ואמר: "אני אשב עם אלי ונחליט מה נעשה איתו".

 

מעבר לכך, סתיו שושן מציג יכולת מצויינת כרגע ומרשים את אנשי המועדון. בקבוצה ישקלו בחיוב הצעות רכישה על השוער בוריס קליימן בשל כך.

 

קליימן. בבית"ר ימינו לראות אם יש ביקוש (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי