שחקני נתניה וצוות האימון יקבלו משכורות פברואר

אוהדי מכבי נתניה. מתי תיבלם הנפילה?
אוהדי מכבי נתניה. מתי תיבלם הנפילה? |

אורליציקי דאג לשכר הקבוצה, ארגון השחקנים לאוטובוס לק"ש וביטוח אישי

(גודל טקסט)

עופר אורליצקי, יו"ר הרשות לבקרה התקציבית, יעביר מחר (חמישי) בבוקר סכום של 450,000 שקלים, אותם חילט לדבריו ממקורות שונים הקשורים למכבי נתניה, שישמשו אך ורק לתשלום שכר שחקני מכבי נתניה ומאמני הקבוצה. 

אורליצקי למעשה חתם כבר הערב על ההמחאות. במועדון מאמינים כי בימים הקרובים יגויס סכום נוסף עבור השחקנים והמאמנים בלבד, מאנשי מנהלת הליגה שהבטיחו לסייע  במטרה שראשם  של השחקנים יהיה שקט ויעסוק אך ורק במאבקי הפלייאוף התחתון ותחילה במשחק הקרוב נגד קריית שמונה.

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, הבטיח כי ארגון השחקנים יממן את אוטובוס הקבוצה למשחק החוץ הקרוב בקריית שמונה, לאחר שנודע למועדון כי אוטובוס לא יעמוד לרשותם בשל חוב של 20 אלף שקל לחברת ההסעות. כמו כן יפגשו נציגי ארגון השחקנים עם שחקני מכבי נתניה מחר באימון הבוקר והבהירו כי נמצא בנוסף פתרון גם לנושא התשלום לחברת הביטוח המבטחת את השחקנים.

אירועי השעות האחרונות הגיעו לאחר שנאמר לשחקני מכבי נתניה בימים האחרונים כי החל מהיום אין תוקף לביטוח האישי והקבוצתי, כך שלפי חוקי ההתאחדות לכדורגל הם אינם רשאים לשחק נגד קריית שמונה.

מכבי נתניה פתחה בוקר של שיתוק כללי, זאת לאחר פגישת חירום שערך מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו, אליה הגיעו בין השאר המנכ"ל המיועד רועי דניאל, אנשי ההנהלה לשעבר קובי בלדב וגיל לב, ניר חפץ המיועד לעמוד בראש המערכת להבראת הקבוצה ואנשי עסקים מוכרים שמבקשים לעזור למועדון. מכבי נתניה זקוקה בדחיפות ליותר מ-2 מיליון שקלים וכבר אתמול נשלח מכתב מעיריית נתניה לסמנכ"ל רן מנשה בו נאמר כי העיריה לא אחראית לכספי תשלום המשכורות. עיריית נתניה וראשת העיר מרים פיירברג-איכר ערבים להלוואה בסך 7.5 מיליון שקלים שניתנה בתחילת העונה למועדון.

בעיריה הבהירו כי תקציבה אמור להיות מאושר על ידי משרד הפנים ובשלב זה אינה יכולה לעזור בהעברת חלק מכספי ההקצבות. במהלך היום אמורים ניר חפץ, שיעבוד ללא שכר, ורועי דניאל להגיש תכנית הבראה ובעיקר לגייס את הספונסרים ואנשי העסקים להזרמה מהירה של כספים, לפני שתכנית החירום של הליכה לפירוק תעלה כאפשרות ריאלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי