שחר: "הצוות של מכבי חיפה עובד מצוין"

טירוף מחודש בכרמל
טירוף מחודש בכרמל | צילום: עדי אבישי

הבעלים החמיא על הניצחון, רפאלוב ורוסו שיבחו את קגלמאכר ועטר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נראית לפתע, בייחוד אחרי ה-0:2 הגדול והיכולת בניצחון על מכבי תל אביב. הניצחון שחרר בחיפה הרבה תסכולים מהעבר והביא את האוהדים לחגוג שעות ארוכות.

 

נשיא הקבוצה, יעקב שחר, התייחס לראשונה לניצחון כשאמר לספורט1: "אני לא מאלה שמגיבים אחרי ניצחון או אחרי הפסד. אני חושב שהצוות המקצועי שלנו עושה עבודה מצוינת ואנחנו נמצאים בכיוון הנכון ומתקדמים".

 

 

גורמים בכירים במועדון אמרו בעקבות דבריו: "אם הייתם מראיינים את מאמני צ'לסי או שלושת הספרדיות הגדולות, האם הייתם שואלים אותם גם אם המטרה שלהם היא אליפות? מכבי חיפה היא קבוצה שבמהותה תמיד תשאף לאליפות. היו לנו עונות פחות טובות, אבל מולנסטיין מגיע מקבוצה גדולה כמו מנצ'סטר יונייטד. הוא היה כבר בגבהים האלה ואנחנו שמחים שיש לו אמביציה להצליח".

 

 

ניצחון גדול שלנו! ברכות לכל הקבוצה! שיחקנו  נהדר ואני כל כך שמח שכבשתי!!! pic.twitter.com/N5Cc8EMRWm

— Gary Kagelmacher (@GaryKagelmacher) October 24, 2016

 

יעקב שחר היה מאלה שתמכו מהרגע הראשון בהחלטה של המנג'ר המקצועי תור-כריסטיאן קרלסן לתת גב למגן האורוגוואיי גארי קאגלמכר וטען שיש לו אמון מלא בקרלסן בקשר להחלטה להביא אותו. הוא גם אמר בתחילת העונה שמדובר בשחקן נשמה שיודע לשחק בעמדות שונות והוא יכול רק להועיל לקבוצה.

 

אמש ענה המגן עם טיל לחיבורים של פרדראג ראיקוביץ' והזכיר לכולם כי אחת הסיבות לעזיבה של רוני לוי היתה ההתעקשות שלו להציב את הרכש כקשר. בחיפה הכחישו שהאורוגוואי היה הסיבה לפיטורים אבל אין ספק שכעת מפיקים ממנו בכרמל לא מעט תועלת.

 

"קגלמאכר הוא מנהיג מבטן ומלידה. שחקן ברמה מנטלית הכי גבוהה שלא רואים בליגה שלנו. לא אצל הישראלים ולא אצל הזרים. הוא אול-ארואנד פלייר. אסרטיבי מאוד במקצועו. יש לו טכניקה עילאית עם הכדור. יש לו פס טוב והוא לא חושש לעלות כמגן והוא מתקל מצוין ואגרסיבי בצורה נקייה. הוא פירק לרסיסים את ג'ון אוגו בסופרקאפ בתחילת העונה", אמר פרשן הכדורגל איציק אהרונוביץ'. "הוא ורסטילי ומציג דברים שאין לאף מגן ישראלי".

 


יכולים לפנטז? (עדי אבישי)

 

ג'ובאני רוסו ניתח: "חיפה נתנה משחק אדיר שהזכיר את הימים הגדולים והיפים בכרמל. נהניתי מאוד לראות אותה ואני בטוח שזה יכול להחזיר אותה למאבק האליפות. המשחק הזה יעיר את הקהל, סמי עופר יהיה מלא בכל משחק, השחקנים יצברו ביטחון, המאמן הזה הוכיח כבר שהוא שייך לרמות הגבוהות. אלירן עטר הוא תוספת כוח משמעותית ביותר בכיוון הנכון".

 

קשר העבר והמאמן טל בנין לו כמובן עבר ירוק סייג: "מוקדם לדעת אם זה יספיק לתואר, אבל אם באפריל חיפה תהיה במאבק, היא תיכנס לקרב על האליפות. בינתיים שתסתכל על המשחק הקרוב ותחפש יציבות. משחק ועוד משחק, האמונה תחזור ואז הם יהיו בכיוון הנכון".

 

 

 

 

ניר קלינגר דווקא חשוב אחרת: "מכבי חיפה קבוצה טובה מאוד אבל מה שיש לה כרגע לא מספיק לאליפות. חיפה הוכיחה שהרבה יותר קל לשחק כשהיא מתגוננת ויוצאת למתפרצות. יש לה בעיה כשהיא יוזמת. אם היא תשפר את זה היא תרוץ לאליפות, בינתיים זה עוד לא קורה".

 

"חיפה נתנה משחק ענק. זה מועדון עם DNA  של הצלחות וריצה לתארים בכל שנה כך שהשאלה מיותרת, ובודאי שאפשר לקחת אליפות וצריך לכוון לשם. המועדון השקיע בתקציב ענק ורואים תוצאות, אני מחזיק להם אצבעות", סיכם ליאור רפאלוב שהיה שותף לאליפות האחרונה.

 


קגלמאכר, הלהיט החדש של חיפה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי