שיימן: אפשר להיאבק גבוה. עזרא: קהל מרגש

עזרא מתרגל לאוהדים האדומים
עזרא מתרגל לאוהדים האדומים | צילום: דני מרון

600 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה של הפועל ת"א ועטפו את השחקנים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה עונה באופן רשמי בשעה זו. האדומים ערכו אימון בכורה לעיני למעלה מ-600 אוהדים שהגיעו לחודורוב. הקהל עטף את שחקניו של אלי גוטמן באהבה והניף את השחקנים על הכתפיים.

 

מי שהגיעו לאימון הם שלושת השחקנים החדשים, ניקולאס גורובסוב, מרקו סימיץ' וחן עזרא. ארון שוינפלד קיבל יום חופשה ויגיע רק מחר מארצות הברית.

 

 

אביחי דין לא השיג את השחרור ממכבי חיפה ולא הגיע לאימון, וכמוהו גם הזרים שטרם מצאו קבוצה לעונה הבאה, לוקאס וינטרה שנמצא בדרך לאומוניה ניקוסיה, קלאודיו בומבה וליביו אנטל שסגר בפנדורי הרומנית.

 

הקשר חן עזרא הונף על הכתפיים אחרי שהאוהדים פרצו למגרש. "אני מאוד מתרגש. האוהדים חמים מאוד, זה קהל חם מאוד ואני כבר מצפה לתחילת העונה. זה יום ראשון שלי פה ונתרגל בהמשך", אמר.

הקשר הארגנטיני, ניקולאס גורובסוב ציין: "אני באמת מתרגש, פעם ראשונה שאני בישראל ואני לא רגיל לכזה קהל חם שפורץ לאימונים. אני מצטלם עם כולם והם מאחלים לי בהצלחה, מאמין שעם הקהל הזה נוכל להצליח העונה".


גורובסוב מעניק סלפי (דני מרון)


גם סימיץ' כבר התרגל למדים (דני מרון)

המגן שמואל שיימן שהאריך חוזהו בשלוש עונות ציין: "אני שמח להמשיך בהפועל תל אביב. הסגל לא הושלם וכשיגיעו השחקנים החדשים תהיה לנו קבוצה חזקה. לא אגיד אליפות, אבל נדע רק בהמשך מה המטרות. נקווה שניאבק גבוה".

 


גוטמן מכוון גבוה יותר? (דני מרון)

 


הרוש כבר רגיל למראות כאלה (דני מרון)

 


וגם ניקוליץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי