שיקום שכונות: גבאי רוצה להתאושש בבני יהודה

גבאי
גבאי | צילום: דני מרון

עונה חלשה בבית"ר ואסון משפחתי לא יעצרו אותו. אצילי ואלישע מפרגנים

(גודל טקסט)

בבני יהודה ביצעו לא מעט רכש בקבוצה הנבנית של ברק אברמוב בקיץ. לצד זרים ורכש ישראלי, אחד השמות המסומנים לתת תפוקה הוא דובב גבאי.

 

בשכונה בונים רבות על יכולתו של חלוץ הרכש. השחקן שהגיע בקיץ מבית"ר ירושלים לא התאקלם אצל הצהובים שחורים למרות התחלה טובה. האם הוא יצליח לשחזר את יכולתו הגבוהה מהפועל באר שבע בקבוצה של ברק אברמוב?

 

 

גבאי שצמח במכבי פתח תקווה קנה לעצמו שם של סקורר בשנים האחרונות בבירת הנגב. "דובב הוא שחקן פשוט נפלא. היתה לנו תקופה יפה ביחד. הוא תמיד נתן את המספרים שרציתי שייתן. יש לו מהירות טובה, אופי טוב, הוא סקורר. אני חושב שיש לו את כל הכלים להצליח ובני יהודה תיהנה ממנו", החמיא האיש שזכה ממה להרבה רגעי נחת, אלישע לוי מאמן הנבחרת.

 


"תמיד נותן מספרים", גבאי (אסף קליגר)

 

בקיץ שעבר ולאור אינפלציית החלוצים בנגב, גבאי החליט לעזוב אחרי ארבע עונות. בבית"ר ירושלים הוא פתח נהדר עם שערים באירופה ואת החברים בקבוצה זה קנה היטב. הליגיונר הטרי, עומר אצילי מחמיא: "הוא אחד השחקנים שהכי נהניתי לשחק איתם. הוא מבין את המשחק בצורה גבוהה ביותר, טכני מאוד, שולט ברחבה, מריח שערים וכובש אותם. חלוץ קלאסי שכיף לכל קשר לשחק איתו".

 

גם לירוי צעירי, שעזב את בית"ר אחרי עונה מציין בביטחה: "הוא שחקן שחי על כדורים שהוא מקבל, היתה בינינו כימיה עיוורת. שחקן מאוד אינטליגנט שיודע תמיד איפה להיות וזה סימן ההיכר שלו. לדעתי אם יהיה מי שיכיר אותו על עיוור, זה יכולה להיות העונה שלו".

 


זו תהיה העונה שלו? (אודי ציטיאט)

 

האם הוא יחזור לעצמו בשכונת התקווה?
גבאי כאמור נדד בקיץ לבני יהודה אלא שאסון משפחתי עם פטירת אביו בקיץ עלול להעיב את החזרה לשגרה. יחד עם זאת, כולם בטוחים שהוא חזק באופי כדי להתגבר ולהוכיח זאת על המגרש.

 

אלישע לוי ציין: "ייקח לו זמן להתאושש מהאסון שפקד אותו כשאבא שלו נפטר כשהיה במחנה אימונים, אבל לדעתי זו עסקה מצויינת גם של בני יהודה וגם שלו כי הוא ייתן שם את מה שיש לו ויחזור בגדול, אין לי ספק בכלל".

 


לאלישע אין ספק לגביו (ערן לוף)

 

גם עומר אצילי בטוח: "יש לו אישיות מקסימה, יש תקופות שפחות הולך וזה קורה. עובדה שכולם בבית"ר אהבו אותו. בני יהודה פגעו בול כי דובב חלוץ מהטובים שיש. הוא יכול לתת מספרים טובים ואני בטוח בזה, סומך עליו".

 

"בני יהודה זה מועדון שקולט שחקני רכש בצורה נהדרת. יש להם קהל שמבין בכדורגל ויידע להעריך שחקנים חכמים כמוהו. הוא בחור רציני שעובד קשה מאוד ויש לו מוטיבציה גבוהה להוכיח את עצמו. הוא שווה מעל עשרה שערים בעונה והוא ייתן את זה", מסכם צעירי. ב-17:45 בספורט1: ינסה להתחיל במסע השיקום מול מכבי חיפה.

 


בני יהודה זה המקום בשבילו? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי