שירצקי מתכנן: סילבס מאמן, 28 מיליון תקציב

סילבס. מהשרון לצפון?
סילבס. מהשרון לצפון? |

בעלי קריית שמונה יבצע מהפכה אם הקבוצה תשרוד. מזרחי ועאבד יעזבו?

(גודל טקסט)

ימים לא קלים עוברים על עירוני קריית שמונה והבעלים איזי שירצקי. הקבוצה הסימפטית שהורגלה בשנים האחרונות למאבקי צמרת ומשחקי אליפות, עברה העונה שידוד מערכות והצערת הסגל והיא כעת בסכנת ירידה ונלחמת על מקומה בליגה מול קבוצות כמו הפועל חיפה, הפועל כפר סבא והפועל עכו.

 

שירצקי, שהתבטא בשבועות האחרונים על כך שהאחריות היא שלו, החליט על פי גורמים המקורבים אליו לבצע מהפכה בעונה הבאה במקרה שהקבוצה שלו תישאר בליגה. שירצקי מעוניין להביא לתפקיד המאמן את חיים סילבס המצליח מהפועל רעננה.  הבעלים יצטרך לנהל מו"מ על שחרורו של סילבס מול אשר אלון, שידוע כאחד שעומד על המקח.

 

 

גורם המקורב להתרחשויות בקריה אמר לספורט 1: "איזי רצה להביא את סילבס כבר לפני שנה לאמן את הנוער כדי שיספוג את האווירה ויתרגל למועדון, ואחר כך להפוך אותו למאמן ראשי. כעת איזי חושב שסילבס בשל להוביל את המהפכה שתחזיר את קרית שמונה על המפה ולצורך זה הוא יעלה את התקציב לסביבות ה-28 מיליון שקלים, כמעט כמו בשנת האליפות".

 

רק לפני שנה אמר איזי שירצקי שקריית  שמונה תתבסס על שחקנים צעירים ומוכשרים, אלא שהמציאות טפחה על פניו והקבוצה שזכתה באליפות וגביע בשנים האחרונות, ושיחקה במפעלים האירופאים, נראית היום כמו צל של עצמה. בקריית שמונה יפרדו כמעט בוודאות ממספר שחקנים בכירים בסיום העונה כמו אחמד עאבד חלק מהזרים ועוד. גם הקשר אופיר מזרחי שנחשב עד לא מזמן כמנייה בטוחה עשוי להימכר למכבי חיפה וקבוצות נוספות שחושקות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי