שכטר: מאמינים שנחזור עם תוצאה טובה מטוזלה

שכטר. מצפה לפתיחת העונה
שכטר. מצפה לפתיחת העונה |

בית"ר עם הראש בבוסניה. החלוץ: "מה שצריך עכשיו זה סבלנות ועבודה קשה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נערכת לקראת היציאה לבוסניה למשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית מול סלובודה טוזלה.

 

לקראת הטיסה אמר שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר: "מרגש להתחיל כבר את העונה. אנחנו יוצאים למשחק קשה מול קבוצה שסיימה את הליגה בארצה במקום השני. אנחנו מתאמנים קשה ומאמינים שהצוות בראשות רן בן שמעון יכין אותנו הכי טוב שאפשר".

 

 

שכטר הוסיף: "אנחנו רואים במפעל האירופאי אפשרות לעשות עונה טובה עם השחקנים שהצטרפו ועוד יצטרפו ולגרום לקהל שלנו הנאה וגאווה. מה שצריך עכשיו זה סבלנות והמשך עבודה קשה. אנחנו מקווים ומאמינים שנחזור הביתה ביום שישי עם תוצאה שתהיה מספיק טובה עבורנו".

 

שמעון אבוחצירה חתם לעונה אחת בקבוצה הירושלמית עם אופציה לעונה נוספת. "נרגש ומאושר לחתום במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים", אמר החלוץ במעמד החתימה, "אני מודה לבעלים אלי טביב ולמאמן רן בן שמעון על האמון. כעת נותר לי רק לעבוד קשה כדי לשמח את הקהל הגדול של בית"ר". סיכום החוזה בבירה נעשה באמצעות סוכנו ניר קרין. החלוץ בן ה-29 שוחרר לאחרונה ממכבי חיפה וייתכן ויסמן את הדרך החוצה לדובב גבאי שמחזיק בחוזה יחסית גבוה לעונה הבאה. אבוחצירה ירד להתאמן עם חבריו החדשים כשהוא קיבל את החולצה מספר 16 שהייתה שייכת לגבאי. אבוחצירה התאחד שוב עם בן שמעון עמו זכה באליפות במדי עירוני קריית שמונה, אך יחל את דרכו לא כשחקן הרכב.

 

מעבר לכך אלי טביב ממשיך לנסות לחזק את הקבוצה. לספורט1 נודע כי הבעלים הקציב רק 90 אלף דולר לזר חדש, דבר שיעמיד בספק את איכות השחקן שיגיע.

 

המגן טל בנש סיכם עקרונית את תנאיו ויצטרך להחליט במהלך האם יגיע למועדון כאשר גם טביב עדיין לא סגור האם זה המגן שהיה רוצה לראות בקבוצה. לבנש הצעה גם מבני יהודה.

 


בנש, גם הוא בדרך לצהוב שחור (עדי אבישי)

 

בנושא אחר, שחקנים בקבוצה התקשו לשמוע את ההכפשות ההדדיות בבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים. שחקן בקבוצה אמר לספורט1:" חבל שבשביל כמה עשרות אלפי דולרים לכאן או לכאן שחקן כמו עומר יעזוב את הקבוצה. היינו מצפים שהצדדים יגיעו להבנות כי לכולם היה טוב ביחד עד לפני שהתחילה הפרשה".

 

בצוות המקצועי החליטו כי עידן ורד לא ישותף בשלב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית וכי הוא יכנס בהדרגה לכושר.  שניר משען ואורי מגבו יפתחו בעמדות המגנים בשלב זה כאשר טביב מנסה למצוא מגן שמאלי זר.

 

הקבוצה תמריא הלילה לבוסניה על מנת להתכונן כראוי למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית.

 


דובב גבאי, בדרך החוצה? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי