שכטר: עתידי בידי טביב, אכבוש הרבה בבית"ר

שכטר
שכטר | צילום: דני מרון

החלוץ אחרי 0:1 על רעננה. דראפיץ': "אולי אצילי ישוב לסגל". צעירי יישאר?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים השיגה ניצחון ראשון לאחר שלושה הפסדים ועם 0:1 על הפועל רעננה הורידה את מפלס הלחץ ששרר במהלך השבועות האחרונים במועדון. הקבוצה של דראפיץ' המשיכה לא להבריק, בהיעדרו של עומר אצילי, אבל ההגנה בראשות טל כחילה סיפקה משחק מצוין. בנוסף לכחילה, במועדון ציינו שני שחקנים נוספים – דובב גבאי ולירוי צעירי, שלאחר תקופה ארוכה קיבלו דקות משמעותיות והוכיחו שהיו ראויים להזדמנות.

באשר לעונה הבאה, לאתר ספורט1 נודע כי ניסו קפילוטו ונס זמיר לא ימשיכו בבית"ר, זאת למרות אופציית הארכת החוזה שיש לאלי טביב על השניים. לעומתם, הבעלים היה מעוניין לראות בעונה הבאה את לירוי צעירי בסגל, אך הקשר המוכשר לא מרוצה ממעמדו בקבוצה והוא עשוי לעזוב, כאשר לא מעט קבוצות בליגת העל היו שמחות לראות אותו מצטרף לשורותיהן בקיץ.

איתי שכטר שיתף את התחושות שלו לאחר המשחק: "עברנו שלושה משחקים בהם הפסדנו. היה משחק קשה, רעננה יודעים לעשות הגנה טוב. אני מאוד שמח שהצלחנו לנצח את המשחק. הרגשנו שאיפשהוא פיקששנו במשחקים האחרונים, ומאוד חשוב לנו לסיים את העונה בצורה טובה. לפעמים אחרי שאתה פותח פער מאוד גדול מהמקום הרביעי, אתה צריך להתאפס על עצמך. אני מאוד שמח שהצלחנו וניצחנו. אני מאמין שזה ייתן לנו בטחון למשחק הבא".

החלוץ, שממעט להבקיע מאז הגיע לקבוצה, יודע שהוא צריך לספק מספרים יותר גבוהים על מנת להישאר בקבוצה בעונה הבאה: "אני צריך להבקיע יותר גולים, אבל אפשר לראות שברוב השערים של בית"ר יש לי חלק. אני צריך להגיע ליותר מצבים, אבל ברגע שהקבוצה מנצחת ואני משחק טוב, נראה טוב ומעורב בגולים – זה מה שחשוב". 

"עם הזמן יידעו להכניס לי יותר כדורי עומק ואז גם אבקיע", המשיך החלוץ. "הכי חשוב שהקבוצה ניצחה ואני אתן עוד הרבה שערים בבית"ר. אני מאוד שמח בבית"ר. אני נהנה להיות פה. העתיד שלי בקבוצה נמצא בידי אלי. אהיה מאוד שמח להמשיך".

על סוגיית עומר אצילי אמר שכטר: "עומר אהוב על כולם, והסיטואציה לא נעימה לאף אחד. אנחנו מקבלים את זה שיש דברים שלא תלויים בנו. אני מקווה מאוד שזה ייפתר ונצא לדרך חדשה עם עומר. אני חושב שהוא מאוד חשוב לבית"ר ירושלים – לקהל ולמועדון. אני מאמין שזה עוד יכול להיפתר".


דראפיץ': "למדתי את הליגה" (דני מרון)

"הניצחון הזה היה מאוד חשוב. אני חושב שהבטחנו את המקום השלישי ואני שמח מאוד", הגיב המאמן סלובודן דראפיץ'. "אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב. אני חושב שעונה שלמה שיחקנו טוב ופירגנו לנו, אבל המחצית הראשונה הפעם לא הייתה טובה. ניסינו לשחק עם שני חלוצים וארבעה בקישור והלכנו לאיבוד קצת. במחצית השניה שינינו, אז נראינו יותר טוב".

המאמן סיפר על המורכבות מבחינה מנטלית בשלב זה של העונה: "מאוד קשה להרגיע את השחקנים לקראת המשחקים. אנחנו כל אימון עושים שיחה על החשיבות לסיים את העונה כמו שצריך. אנחנו חייבים לשחק הכי טוב עכשיו, בסוף העונה".

על ההתקדמות שהוא והצוות שלו עשו השנה, סיפר דראפיץ': "אני והצוות שלי שמנו דגש על כדורגל התקפי והנעת כדור. לחצנו בכל המשחקים. למדתי את הליגה והתאמתי אליה את השיטה שלי. אם היו אומרים לי שלכאן נגיע בתחילת העונה, הייתי חושב שאתם הזויים". על הדחתו של אצילי מהסגל אמר המאמן: "החלטתי שעומר לא יהיה בסגל השבוע. נראה אותו באימונים ואולי הוא יהיה בסגל לקראת המשחק הבא".


רוצים לסיים עונה בטוב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי