שמעון הרוש תבע 133 אלף ש"ח ממכבי נתניה

הרוש
הרוש | צילום: דני מרון

היהלומים יירדו ללאומית אם יפסידו בק"ש, שתאפשר כניסה לאוהדים שיגיעו בכחול או לבן

(גודל טקסט)

מכבי נתניה עשויה לרדת באופן רשמי לליגה הלאומית לאחר משחקה נגד הפועל קריית שמונה (שבת, 19:45). שחקני הקבוצה קיבלו לפני האימון אותו העביר עומר פרץ את שכר חודש פברואר כאשר שחקנים פצועים מתחילת העונה כמו ערן לוי קיבלו שכר חלקי שיושלם בשבוע הבא מהכספים שגויסו על ידי יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי.

 

במקביל, המגן שמעון הרוש החליט לתבוע את המועדון. השחקן, באמצעות פרקליטו, עו"ד בן אסבן, שלח מכתב תביעה של 133,380 אלף שקלים על חובות מהעונה החולפת שכוללת גם הוצאות דלקן ונקודות בליגה.

 

 

יחד עם זאת, הרוש צפוי להיכלל בהרכב אך ייתכן וזאביק חיימוביץ' יפתח בעמדת הבלם על חשבונו.

 

"ברור לכולנו שבתום העונה כשנרד ליגה יתחיל הסיפור האמיתי סביב המועדון. רוב שחקני הקבוצה לא יהיו כאן והמאבקים של הקבוצה יהיו על חובות כספיים וחוזים שיהיו שונים. רק אנחנו השחקנים והמאמנים שהיו כאן אשמים במצב. ניצחון אחד בעונה זה לא משהו שקורה בעולם", התייחסו בקבוצה לסיטואציה.

 

הקבוצה תצא צפונה באוטובוס שהעמיד לרשותה ארגון השחקנים על ידי היו"ר ניר אלון וזאת אחרי סאגה נוספת של חוב לחברת ההסעות. המאמן עומר פרץ ביקש משחקניו להופיע באופן מכובד ולעשות הכל על המגרש כדי לשמור על הכבוד הספורטיבי ולא להתפרק. מהסגל ייעדרו הפצועים איסומעילה לינגאנה, גאל מרגוליס ואמייה טגה.

 


שחקני נתניה באימון, ינשרו לליגת המשנה? (דניאל סטרבורבדיס)

 

מאמציה של עיריית נתניה וראשת העיר מריים פיירברג להקים גוף ניהולי עד סיום העונה נמשכים.

 

ההרכב המשוער: דין גל, עומר ורד, ירין חסן, זאב חימוביץ' (שמעון הרוש), נמניה פטרוביץ', מילאן סמיליאניץ', מושיקו לוגסי, מוטי מלכה, סער בנבנישתי, מירצ'ה אקסנטה, איציק כהן.

 

דורה מחפש ניצחון

בקרית שמונה עסקו השבוע בעיקר בניסיונות לגיוס הקהל לקראת המשחק החשוב, והחליטו לאפשר כניסה חופשית לאוהדים שיגיעו בצבעי כחול ולבן. במועדון מודאגים מהעובדה ששלומי דורה טרם הביא את השינוי המיוחל, לאחר שהפסיד בארבעה מתוך חמשת משחקיו בצפון, בהם גם הקבוצה לא כבשה.

 

באימון המסכם תרגל דורה את הבלם הצעיר דין מימוני על חשבונו של הבלם לואיס גוטיירס, שפתח לפני מספר ימים בהרכב נבחרת בוליביה בהפסד 2:0 לארגנטינה, גם המגן דניאל בורחל תורגל בהרכב. החלוץ אופיר מזרחי חוזר מהשעיית חמישה צהובים ויפתח בהרכב על חשבונו של החלוץ אוסטין אמוטו, שהורחק במשחק ההפסד נגד בני יהודה.

 

הרכב משוער: גיא חיימוב; עודד אלקיים, קאסיו פרנדדס, דין מימוני, דניאל בורחל; רועי שוקרני, עדן שמיר, אור אוסטווינד; אחמד עאבד, ברונו קוניה, אופיר מזרחי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי