שרצקי: "מעוניין במאמן ברמה גבוהה". זפרן: "בלב אני בוכה"

דורה. עמד במשימה לשרוד בליגה ויעזוב
דורה. עמד במשימה לשרוד בליגה ויעזוב |

עכו נפרדה מליגת העל, בעלי ק"ש בישר על עזיבתו של דורה: "נהיה טובים יותר"

(גודל טקסט)

הפועל עכו נפרדה מליגת העל אחרי שבע שנים כשסיימה את משחקה הביתי מול קריית שמונה ב-1:1 וירדה לליגה הלאומית. הקבוצה הייתה זקוקה לעוד שער אחד כדי להישאר בליגה לנוכח התיקו בסמי עופר במשחק שנערך במקביל, אך לא השיגה שער נוסף ובכאב רב נפרדת מהליגה הבכירה.

 

"זה מאוד מאכזב. אני ממש עצוב בשביל המועדון והקהל", אמר בסיום המאמן מומי זפרן, שהחליף את ירון הוכנבוים על הקווים בעכו לשני מחזורי הסיום. "זה חלק מהספורט. כשאתה מפסיד או מנצח, זה תמיד אכזרי לכאן או לכאן. לא צריך להיכנס למרה שחורה. מועדונים גדולים מאוד היו בליגה השניה. צריך להתחיל להשתקם מאתמול, לא מהיום. המועדון הזה עוד יחזור לליגת העל". 

 

"הבקענו שער אחד בשני המשחקים איתי, נתנו פייט מול קבוצה מצוינת. יכולנו לעשות את זה", המשיך זפרן. "לא אעמוד פה ואבכה, אבל בתוך הלב אני בוכה. עשיתי את זה מכל הלב, לבוא ולנסות לעזור. לא הלך. לא חשוב אם אהיה פה או מישהו אחר, צריך לשקם את המועדון. צריך להקים הכל מחדש ולהביא ספונסרים שיעזרו".

 

נפרדת בכאב לב מהליגה הבכירה (דני מרון)

 

"פישלנו. הבאנו את ההכרעה לפה, רצינו לנצח ולא פתחנו טוב. השווינו בסיום וזה לא הספיק לנו", שיחזר שחקן עכו מושיקו מישאלוף. "כולם מבואסים. אי אפשר לברוח מאחריות, אנחנו אשמים. עכו זה עיר של כדורגל, חייבים להחזיר את הקבוצה לליגת העל".

 

שער עכואי נוסף היה משנה את כל התמונה (דני מרון)

 

בניגוד לעצב הכבד בעכו, מי שהבטיחה עם שריקת הסיום את הישארותה בליגת העל, היא הפועל קריית שמונה שהשיגה את הנקודה היקרה וסיימה עם חיוך עונה ארוכה וקשה מבחינתה.

 

מאמן קרית שמונה שלומי דורה הודה: "השתחרר המון לחץ. ירידה הייתה יכולה להיות כתם גדול מאוד. כשהגענו למאני טיים, היינו שם. עשינו את זה בזכות ולא בחסדים של אף אחד. אפשר לעשות 'וי' על המשימה, קרית שמונה נשארה בליגה. יש משפט שאומר: 'כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים'. שמח שהכנתי את השחקנים למצבים האלה. מקווה שבעונה הבאה קרית שמונה תחזור לצמרת של הליגה".

 

הבעלים איזי שרצקי בישר בסיום על סיום דרכו של המאמן שלומי דורה ואמר: "מקווה שלמדתי מכל הכשלונות. התחלתי את העונה בהתקפה עם ארבעה חלוצים טובים. הכל הלך הפוך. שיונפלד מהפועל ת"א כבר סגר אצלי, אבל אני לא לוקח שחקן בלי לבדוק אותו. כבר סגרנו הכל ואז הוא אמר שהוא יכול לבוא רק ל-4 ימים. התעצבנתי, אני לא לוקח שחקן אחרי 4 ימי אימונים.

 

"מי יאמן? אם הייתי יודע מי, הייתי אומר", המשיך הבעלים. "אני מחפש קבוצה יותר טובה ואני מעוניין במאמן מהרמה הראשונה בארץ. אני מאמין שנהיה יותר טובים בשנה הבאה, אבל להפועל באר שבע, מכבי ת"א ומכבי חיפה שחקנים הרבה יותר טובים וזה לא יהיה קל. חיים סילבס? לא הייתי עושה מה שעשו לי. הוא סגור בחוזה שם".

 

סיימו את העונה עם חיוך. קריית שמונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי