תפנית? "לרוני אין חוזה לעונה הבאה, הכל פתוח"

|

גורם בכיר במכבי חיפה: "שחר ימתין עם ההחלטה עד לאחר חצי גמר הגביע"

(גודל טקסט)

לאור התוצאות האחרונות בליגה, החליט נשיא מכבי חיפה יעקב שחר להמתין עם ההודעה על המאמן לעונה הבאה. בתוך כך, מתברר כי מעשית לרוני לוי אין חוזה לעונה הבאה, מאחר ולשני הצדדים יש אופציית יציאה מהחוזה שנחתם בקיץ.

 

על פי גורם בכיר במועדון, שחר השהה את ההחלטה על מימוש אופציה עד לאחר חצי גמר גביע המדינה: "יעקב שחר לא הודיע באופן רשמי מי המאמן בעונה הבאה והפירוש הוא שהכל פתוח. עם זאת, כל החלטה שתתקבל היא של שחר לבד בלי להתחשב בלחץ של חלק מקהל האוהדים".

 

 

על התפקיד של מנג'ר לראשונה בתולדות המועדון אמר הגורם הבכיר: "אין כוונה להביא מנג'ר או מנהל מקצועי במודל האירופי. נבחנת אפשרות לצרף דמות נוספת שתייעץ ותהיה קרובה למאמן הקבוצה. אך בכל מקרה לא ימונה איש מקצוע בנוסח של מכבי תל אביב".

 

בוקולי. הכין רשימה (ערן לוף)

 

בתוך כך, מחלקת הסקאוטינג בראשותו של גוסטבו בוקולי סימנה 15 שחקנים, זרים וישראלים, אשר מועמדים להגיע בקיץ למועדון. המטרה הסופית היא לבחור מתוכם שלושה זרים שיחליפו את רומאריו פירס, לודוביק אוברניאק ומארק ואליינטה. לגבי השניים האחרונים יצטרכו להגיע להסכם כספי. בנוסף, יפעלו לצרף ארבעה שחקנים ישראלים.

 

בשלב זה נמכרו רק 11 אלף כרטיסים למשחק חצי הגמר. גורם בקבוצה: "היינו בטוחים ש-12 אלף הכרטיסים ימכרו בתוך יום אחד. הסיבה להאטה היא מחירי הכרטיסים הגבוהים למקומות ביציעי הכבוד והכסף ".

 

בשבת תצא הקבוצה לאצטדיון טוטו טרנר שם תפגוש את הפועל באר שבע, במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולחזור למאבק על המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה. אלירן עטר וגילי ורמוט צפוי לחזור להרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי