Sport1 Banner

"איזי לא יחשוש לעשות זעזועים גם בשלב כזה"

דיכאון בקש
דיכאון בקש | צילום: ערן לוף

מעמדו של קשטן מתערער, בעלי ק"ש נכנס לחדר ההלבשה וזעם

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה המשיכה אמש (שבת) בהתדרדרות שלה בתקופה האחרונה עם 3:0 למכבי תל אביב. הבעלים איזי שרצקי שהפתיע את השחקנים באחד האימונים בשבוע שעבר הגיע גם למשחק וראה את אחת ההשפלות הגדולות של קבוצתו העונה.

 

שרצקי לא נותר אדיש ונכנס לחדר ההלבשה בסיום וזעם על שחקניו: "למה אתם כל הזמן מסתבכים", אמר לשחקניו. השחקנים הבינו ואף הצדיקו את הביקורת של שרצקי. "עשינו טעויות קשות שלא מתאימות לקבוצת תחתית אז בטח לקבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף העליון", אמר שחקן בקריית שמונה.

 

 

גם המאמן תומר קשטן זכה לביקורת קשה בעיקר על אי שיתופו של הבלם קאסיו פרננדס בהרכב הפותח. פרננדס שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה הופתע בדומה לחבריו על כך שלא פתח במשחק. "זאת הייתה טעות קשה של קשטן. עם כל הכבוד למימוני והזוהרוי, קאסיו ברמה אחת מעליהם וחייב לפתוח בכל משחק", אמרו קריית שמונה.

 

במועדון אף ציינו כי אם קריית שמונה לא תחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הקרוב מול אשקלון, לא מן הנמנע כי שרצקי יבצע זעזוע גם כעת. גורם בקריית שמונה: "איזי לא יחשוש לעשות זעזועים גם עכשיו אם הוא יחשוב שצריך לבצע שינוי שיעזור לקבוצה. הגיע הזמן שקשטן יבין שאסור לבצע שינויים גדולים ממשחק למשחק וצריך לתת ביטחון ויציבות לשחקנים".

 


גם הוא ילך הביתה? (ערן לוף)

 

מאוריסיו צפוי לחזור להרכב לקראת אשקלון כאשר בקבוצה הצפונית מתכוונים לעלות עם הרכב התקפי בכדי להביא את שלושת הנקודות לקריית שמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי