"אם יצחקי לא יאריך חוזה, בית"ר האופציה המועדפת"

יצחקי
יצחקי | צילום: דני מרון

אחיו של החלוץ חשף: "מאמין שיקבל הצעה. בינואר הוא בטוח לא יעזוב"

(גודל טקסט)

ברק יצחקי מתכוון להישאר במכבי תל אביב לפחות עד תום העונה, כך טוען אחיו, דקל יצחקי. האח התייחס בשיחה עם ספורט1 לשיפור במעמדו של החלוץ, שכבש בשבועיים האחרונים, ולאפשרות שיאריך חוזה. "לברק יש אופי חזק, הוא ידע כל הזמן בתוך תוכו שכשהוא יקבל את ההזדמנות האמיתית הוא יוכיח לכולם שברק לא שכח לשחק כדורגל. כולם יודעים מי זה ברק יצחקי. מי שיש לו את זה ברגל אי אפשר לקחת לו את זה''.

 

המעבר שנפל בקיץ: "זה ידוע שהוא היה על סף מעבר, הרבה אנשים ניסו לשכנע אותו ובתוכם גם אני שהמצב דאז במכבי לא עשה לו טוב והוא היה צריך להיות במקום שייתן לו לשחק כדורגל. היה חשוב לי שהוא ישחק ולא משנה איפה, אם זה במכבי, מקום אחר או בבית''ר ירושלים, שזה מקום שעשה לו טוב ושם מחזיקים ממנו. מכבי לא שחררה אותו בסוף והם ידעו למה''.

 

השינוי במעמדו ושני השערים האחרונים: ''כנראה שבמכבי הבינו שצריך לתת לו הזדמנות וטוב שהוא הוכיח שהוא צריך להיות על המגרש. ברק הוא גם מנהיג, הוא אהוד בחדר ההלבשה ואהוב על כל השחקנים. הוא מחבר את כל חדר ההלבשה, ג'ורדי יודע את זה וגם הבעלים יודע את זה ועובדה שהם לא שחררו אותו. המאמן כנראה ראה מי זה ברק יצחקי ואני שמח שהוא הוכיח לו במגרש שהוא לא טעה''.

 

סיום החוזה והעונה הבאה: "לא מדברים על בית''ר ירושלים ולא על עזיבה לקבוצה אחרת. ברק נמצא כל כולו במכבי. לגבי השנה הבאה, נתקדם אחרי ינואר, נראה מי ישוחרר ואת המצב שלו קדימה. אני מאמין שיציעו לו חוזה חדש, אבל גם אם לא יציעו לו. יהיו בוודאי לא מעט הצעות מקבוצות והאופציה הראשונה במקרה כזה תהיה לדעתי בית''ר". 

 


לאן הוא יתרומם בקיץ? יצחקי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי