"אם לא יהיה רוכש נצטרך לאשר הפעלה רזה"

קוטלר. התכנית הרזה כבר מוכנה
קוטלר. התכנית הרזה כבר מוכנה | צילום: דני מרון

נאמני הפועל ת"א נערכים למכירת חיסול, שוינפלד ילך ראשון

(גודל טקסט)

שני נאמני הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב, מאמינים כי עד יום רביעי (מועד הדיון בבית המשפט המחוזי), הם יספיקו להגיש לשופט איתן אורנשטיין תוכנית חדשה להפעלת המועדון עד סיום העונה.

ברדיצ'ב: "אם לא יהיה רוכש עד יום רביעי, אנחנו חייבים ללכת להפעלה רזה ונצטרך למכור שחקנים ואנחנו כבר פועלים בעניין. מצטער אבל אין ברירה וכך המועדון יחיה". 

על פי הנאמנים, כבר הוכנה תוכנית להפעלה רזה עד סיום העונה והיא כוללת את מכירתם של ארון שוינפלד, עומרי אלטמן, חן עזרא ואדי גוטליב. המהלך למכירתם כבר החל אבל הנאמנים אינם מתכוונים לחשוף את שמות המועדונים המעוניינים בהם.

שוינפלד, הראשון שיימכר (עדי אבישי)

ברדיצ'ב: "אנחנו עובדים בכול החזיתות, כדי שנוכל להציג בפני השופט אורנשטיין ביום רביעי מתווה ראשוני, לפחות להפעלה רזה בתקופה הקרובה". לגבי הרוכשים: "יש מספר מתעניינים, חלקם חדשים, וחלקם חידשו את המגעים איתנו. אני מקווה שנמצא קונה".


גוטליב, יחליף לצבע השני של העיר? (ערן לוף)

החלוץ ארון שוינפלד הוצע ביממה האחרונה שוב למכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שלא פועלות בעניין ישירות מול הנאמנים. את עזרא רוצה בית"ר ירושלים בעוד אלטמן עשוי לנחות באחת מהשתיים: מכבי חיפה או הפועל באר שבע. באדי גוטליב מתעניינת מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי