"אסור שבוזגלו יחתום אצל מכבי ת"א"

מאור בוזגלו. מעורר חששות
מאור בוזגלו. מעורר חששות | צילום: עדי אבישי

חשש בב"ש, גורם המקורב לשחקן: "הזמן של מאור לקצור את הפירות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד הפועל אשקלון, זאת לאחר סערת מאור בוזגלו שפקדה בשנית את המועדון מבירת הנגב. אחרי ההפסד למכבי תל אביב בקבוצה מבינים שאסור להם למעוד נגד הקבוצה של יובל נעים כאשר כרגע כל איבוד נקודות נוסף של האדומים ילחיץ מאוד את המערכת. 

 

בסביבת המועדון מנסים לנטרל את רעשי הרקע מכיוונו של הקשר המוכשר, אך קשה להתעלם מהחשש בקבוצה לפי בוזגלו יסגור עוד לפני סיום העונה במכבי תל אביב: "ברור שיש פה בעייתיות רצינית. לא הגיוני שאחד השחקנים החשובים שלנו יחתום במתחרה שלנו על התואר תוך כדי המאבק".

 

 

בסביבת בוזגלו שומעים את הטענות אך הודפים אותן בטענה ש"אם מאור לא ירוויח ויקצור את הפירות מהעבודה הקשה שלו עכשיו, אז מתי כן?!". בסביבת השחקן היו מעדיפים לצאת לאירופה אך מבינים כי הצעה כפי שמכבי תל אביב רמזה שתציע, כ-600 אלף יורו לעונה, יהיה קשה לקבל מעבר לים.

 

מאור מליקסון ומתן אוחיון יחזרו לסגל כאשר מיחאי קורהוט ממשיך בשיקום שלו וכבר החל להתאמן בצידי המגרש. מוחמד גדיר סובל אף הוא מפציעה ויחזור בעוד כשבוע. סימני הלחץ בבאר שבע צפויים לתת את אותותיהם במשחק הקרוב כאשר בכר לא צפוי לערוך רוטציה רחבה כפי שראינו במפגש הקודם בין השתיים.

 


מאור מליקסון. יחזור לסגל (עדי אבישי)

 

לקראת המשחק נגד בשיקטאש המועדון צפויים מחר לפתוח את המכירה לקהל הרחב כאשר הצפי הוא לאצטדיון מלא, כאשר גם בגזרת האוהדים ישנו רצון לחנוך את ה'מנואלה' המפורסמת במשחק 32 האחרונות בליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי