"ארבייטמן ישים את האגו בצד". מחמאות לבן בסט

ארבייטמן. התחרות תעשה לו רק טוב?
ארבייטמן. התחרות תעשה לו רק טוב? | צילום: עדי אבישי

בהפועל חיפה מרוצים מהניצחון על רעננה. כיוואן ופדידה יפתחו בגביע

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חיפה מהניצחון אמש על הפועל רעננה, שקטע רצף של שני הפסדים והרחיק משמעותית את הקבוצה מהתחתית.

 

למרות שלא שיחקו טוב ברוב חלקי המשחק, הצליחו האדומים שעלו בהרכב חסר לכבוש, לשמור על ה-0:1 ולנצח לפני משחק הגביע באמצע השבוע נגד הפועל ראשון לציון.

 

 

במועדון אף היו מסופקים מכך שעדן בן בסט ערך את משחק הבכורה שלו בהרכב והיה קרוב לכיבוש. למרות שלא שיחק בתפקידו הטבעי, בן בסט קיבל שבחים באופן אישי מהמנג'ר ניר קלינגר והבעלים יואב כץ. הישאם כיוואן שפתח בהרכב במקומו של חנן ממן הצטיין וצפוי להמשיך בהרכב גם ביום שלישי, כאשר ממן יפתח גם הוא במקומו של סער פדידה שנפצע.

 

הסגל אף צפוי להתחזק בזמן הקרוב, ולספורט1 נודע כי הבעלים יואב כץ אישר למקורביו שהוא טרם סיים את מסע הרכש. מלבד החלוץ ג'ון צ'יבוקה שינחת השבוע למבחנים, נראה שיש קשר ישראלי על הפרק.

 

פלקושצ'נקו. הכישרון הצעיר עדיין פצוע (ערן לוף)

 

השחקנים ששיחקו אמש יערכו היום אימון קל, שצפוי להתרכז בטקטיקה. חנן ממן ואדילסון בהייה יחזרו להרכב לאחר שריצו את עונש ההרחקה כאשר מקסים פלוקשצ'נקו ימשיך להיעדר עקב פציעה שמשביתה אותו מזה שבועיים.

 

שחקן במועדון אמר אמש לאחר הניצחון: "קיבלנו הכנה טובה למשחק, אך לא הצלחנו להביא את עצמנו לידי ביטוי. בשנים אחרות היינו מפסידים משחק כזה ואם ניצחנו אולי זה סימן לעתיד העונה". על היחסים בין שלומי ארבייטמן לצוות המקצועי אמר: "שלומי ישים את האגו בצד וירוויח, התחרות על ההרכב עושה טוב לכולם".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי