"ב"ש פירקה אותנו, הם גדולים עלינו בכמה רמות"

שחקני מכבי חיפה בהלם. רמה אחרת
שחקני מכבי חיפה בהלם. רמה אחרת | צילום: דני מרון

לוזון רוצה לצרף למכבי חיפה בלם. וגם: הפוסט המרגש של סאן מנחם

(גודל טקסט)

אומנם גם לפני המשחק לא זכו שחקני מכבי חיפה לסיכויים גדולים לחזור עם נקודות מטוטו טרנר אבל גם בחלומות הכי שחורים לא ציפו בחיפה למשחק חד צדדי בו שחקני הקבוצה משמשים כתפאורה לצד ההצגה של האלופה ב-0:4 אמש (ראשון).

 

"היו כאן הבדלים משמעותיים בין הקבוצות. זה היה נראה כאילו הם בכמה דרגות מעלינו. באר שבע פשוט פירקה אותנו", אמר שחקן בחיפה. במועדון הירוק המשיכו להביע ביקורת בעיקר כלפי מרכז ההגנה ששוב היה חלש ופרוץ במיוחד, כאשר שחקני באר שבע מנצלים בעיקר את האיטיות של הולמאר אוילפסון.  על אף שהשחקן זוכה לקרדיט מהצוות המקצועי קשה לראות את השחקן ממשיך לקבל את חולצת ההרכב בעונה הבאה ולא סתם מעוניין גיא לוון להביא בלם משמעותי נוסף.

 

 

סיכוי רב כי מיד לאחר פגרת הנבחרות יהיה זה מארק ואליינטה החוזר מפציעה שיתפוס את המקום של האיסלנדי. "זאת אחת העמדות הבעייתיות שלנו ולוזון יצטרך לקבל החלטה. כרגע נראה כי המאמן נחוש להביא בלם בכיר", אמרו במועדון.

 

גם בחוליית ההתקפה מקווים בקבוצה כי כל הפצועים יחזרו לקראת המשך הפלייאוף העליון. גם הקשר גילי ורמוט התייחס לפצועים: "כאשר עטר, דמארי, אזמי ואלושי יחזרו יהיה לנו מה למכור. אני מאמין שנראה קבוצה הרבה יותר טובה, דומיננטית ואיכותית. הפעם עלינו עם הצעירים שלנו והם התרגשו, לפחות השתפשפות טובה בשבילם. אני מצטער בשביל האוהדים שעשו את כל הדרך ועודדו אותנו".

 


סאן מנחם לאחר השחרור מבית החולים. לא סובל מפגיעה בראש 

 

האירוע המשמעותי שלא היה קשור לכדורגל הייתה הפציעה של המגן סאן מנחם. במשך דקות ארוכות היו רגעי חרדה רבים אצל אנשי חיפה כאשר מנחם היה על כר הדשא ללא הכרה. השחקן טופל במקום והועבר לבית החולים 'סורוקה' שם נבדק ושוחרר לאחר שנבחן כי אינו סובל מפגיעה בראשו. מנחם הצטווה לנוח מספר ימים והיום יוחלט האם יעבור בדיקת CT  בראשו. "הפציעה של מנחם הייתה מאוד מבהילה אבל ברגע שראינו  שהוא בהכרה ובסדר חזרנו לשחק. אבל לא הפסדנו בגלל מה שקרה לו אלא בגלל שהיו הבדלי רמות גדולים מבחינת ההרכבים. ניסינו לצמצם את זה בעמידה טובה, לחץ וטקטיקה טובה, אבל הם היו הרבה יותר טובים והתוצאה מדברת בעד עצמה. לא באנו להתבטל אבל ככה זה יצא", אמר אחד השחקנים.

 

בנוסף, במהלך השבועות הקרובים צפויים ראשי הקבוצה להיפגש עם השוער אוהד לויטה ולחתום על חוזה חדש. לויטה אומנם הודח מתפקיד השוער הראשון לאחרונה, אך עדיין בחיפה קיימת הערכה רבה כלפיו. המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן אמור לעזוב למספר ימים לנורבגיה ולאחר חזרתו ייפגש עם הבעלים יענקל'ה שחר.

 

 

תודה רבה לכולם אני מקבל אלפי הודעות מרגשות בדאגה לשלומי.ברוך השם אני מרגיש טוב. תודה מיוחדת לאוהדי מכבי חיפה על התמיכה,האהבה והדאגה אוהב את כולכם ומעריך! מודה גם לאוהדי הפועל באר שבע על כל התמיכה והדאגה, זה לא מובן מאליו!!

A post shared by Sun Menhem (@sunmenhem) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי