"באים לנצח את הפועל": בית"ר חוגגת את הניצחון

שחקני ביתר ירושלים חוגגים. הפועל תיזהרי
שחקני ביתר ירושלים חוגגים. הפועל תיזהרי | צילום: עדי אבישי

אחרי ה-0:4 על רעננה, הצהובים שחורים באופוריה. קלאודמיר יעזוב?

(גודל טקסט)

"סוף סוף יש פה כדורגל שמח", הדברים האלו שאומרים גורמים בבית"ר ירושלים מסמלים יותר מכל את השינוי שעברה הקבוצה בשבוע האחרון. רן בן שמעון הלך ובמקומו הגיע שרון מימר, שלא מעט הטילו ספק ביכולותיו המקצועיות וביקרו את הבעלים אלי טביב על מינויו. אך אחרי ה-0:4 המוחץ אמש (שבת) על הפועל רעננה הסביר גורם בקבוצה: "בבית"ר צריך לדעת לנצל את האנרגיות של הקהל והמועדון. ברגע שאתה יוצר כדורגל שמח הקהל מתחבר והכל נראה טוב. זה מה שקורה כרגע ונקווה שזה יימשך". 
 

שחקן בקבוצה החמיא למימר ושלח עקיצה לבן שמעון: "עכשיו כשאנחנו נותנים גול אנחנו מחפשים עוד אחד. לפני זה היינו יודעים שבלם או קשר אחורי ייכנסו מיד". כמעט כל שחקני הקבוצה זכו למחמאות, במיוחד חן עזרא, שהבקיע את שערו הראשון מאז שהגיע. "חן שחקן ברמה מאוד גבוהה וזה רק צריך להתחבר לו. אם הרווחנו אותו זה שווה יותר משלוש נקודות", אמרו בקבוצה.

 

 

מעבר לכך, קיימת שביעות רצון גדולה ממימר שמתאקלם למערכת ומתחיל לגבש הרכב. דוד קלטינס מראה את היכולות מהעונה שעברה במרכז הקישור, כשגם מרסל הייסטר מזכיר את היכולת מהמשחקים באירופה בהם היה מצוין.

 

קלטינס, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר בסיום: "היו לנו עוד משחקים טובים העונה, אבל זה משחק מצוין. יש לנו עוד כמה משחקים חשובים כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ונצטרך להמשיך ככה". על השער שכבש הוסיף הקשר: "זו הרגשה מדהימה לכבוש, אבל בעמדה שלי יותר חשוב שלא ספגנו. מתחילת 2017 אנחנו משחקים טוב. זה התחיל עם רן ונמשך עם שרון וצריכים להמשיך ככה". על המשחק הבא מול הפועל תל אביב: "זה משחק חשוב מאוד גם בשבילנו וגם בשביל הקהל. להפועל זה משחק חשוב מאוד בתחתית, אבל אנחנו באים לנצח". לסיום שלח השחקן רמז עבה: "אני מעדיף לשחק בקישור אני חושב שאני יכול לתרום שם".

 


שרון מימר. מתאים למועדון (עדי אבישי)

 

בעניין אחר, אלדד שביט, שהתפטר מעירוני נשר בסוף השבוע, צפוי להתמנות לעוזרו של שרון מימר ובכך ישלים את הצוות המקצועי בבירה לצידם של שרון מימר, שלומי ודררו וגיא סולומון.

 

בגזרת השחקנים, מעמדו של קלאודמיר פריירה מעורער ולפי ההערכות במועדון הברזליאי יעזוב בסיום העונה. שחקן הרכש הצרפתי אנטואן קונט מרשים עד כה ואם ימשיך כך, טביב צפוי לרכוש את כרטיסו בתום העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי