"גולסה התאמן, אבל הוא לא יפתח בטדי"

|

ארבלדזה במסיבת העיתונאים של מכבי ת"א לפני בית"ר: "חיזוק? ג'ורדי יודע"

(גודל טקסט)

"לבית"ר ירושלים תמיד יש אקסטרה מוטיבציה נגדנו, בטח שהם משחקים אצלם בבית בטדי", כך אמר שוטא ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק ביום שני (21:00) מול הצהובים שחורים, "אני מבטיח שיהיה משחק טוב בין שתי קבוצות שיבואו לשחק התקפי כי בית"ר אוהבת לשחק פתוח".

 

המאמן נשאל על מצבו של הקשר אייל גולסה שנעדר מאימונים בשל בעיות אישיות ואמר: "אייל גולסה אמנם חזר להתאמן אחרי שלושה ימי היעדרות, אבל הוא לא יפתח מול בית"ר".

 

 

ארבלדזה הוסיף: "יש אצלנו לחץ אבל הא חיובי. לגבי המשחק מול בית"ר נבדוק במהלכו מה השיטה הכי טובה לצאת עם ניצחון. היו לנו אימונים טובים וראיתי כמה פנים חדשות שמצאו חן בעיניי. בכל מקרה ההכנה למשחק היו טובה גם מהבחינה הטקטית ונדע איך להתמודד מולם".

 

 

על חוסר המחץ של הצהובים: "אני לא חושב ששחקן יכול לעבוד על הבעיטות כל יום באימונים ולמחרת הוא יכבוש אותם. דברים לא תלויים רק בעבודה קשה".

 

על החיזוק בינואר: "אנחנו רוצים, אבל עדיף לדבר עם ג'ורדי קרויף על זה".

גל אלברמן: "אנחנו תמיד היינו פייבוריטים בתקשורת והתקשנו במפגשים האחרונים בטדי. הרבה מאוד תלוי בנו ואם נייצר את היכולת שלנו נגרום להם להרבה צרות"

 

אלברמן. "מאמין שאנחנו בדרך ליכולת האמיתית שלנו" (אתר רשמי מכבי ת"א)

 

הקשר הוסיף: "היינו תחת עומס של משחקים בתחילת העונה, עכשיו יש יותר מרווח וזמן להתאמן ביחד עם יותר אנרגיות. הראינו שיפור ולשם אנחנו מכוונים. אנחנו מאמינים שאנחנו בדרך ליכולת האמיתית שלנו".

 

באימון הערב ארבלדזה לא תרגל את ההרכב והוא מתלבט בין איתן טיבי ליגור פיליפינקה, שבשבוע שעבר ב-0:1 הביתי על אשדוד פתח לאחר תקופה ממושכת. ישנה גם התלבטות בין נוסא איגייבור לדור מיכה, כאשר בחלק הקדמי ימשיכו וידאר קיאטרנסון, טל בן חיים וברק יצחקי. 

 

בנוסף לגולסה שהמאמן אישר כי הוא לא ישחק, גם אוסקר סקאריונה הפצוע מתקשה להתאושש והוא עשוי לחזור לסגל בשבוע הבא, אולם הדבר תלוי במידת יכולתו להשלים את אימוני השבוע הקרוב.

 

בתוך כך, ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס", שבחר לפתוח במחאה ולא עודד במשחק האחרון מול אשדוד, הבהיר כי הסיבה לא הייתה מקצועית וסרב להסביר בדיוק מדוע נעשתה, אך כתב: "הכאוס ביציעים, שהגיע ללא התראה מוקדמת מצדנו, היה במטרה לעורר את המערכת ובעיקר את השחקנים. להזכיר לכולם ללא יוצא מן הכלל – אפשר להפסיד ולהיקלע לתקופה פחות טובה, אבל כל עוד אתה נחוש ומחויב לסמל ולחולצה, אנחנו מאחורייך".

 

הודעת ארגון "מכבי פנאטיקס" במלואה (צילום מסך)

 

"התוצאות והפער בצמרת לא רלוונטיים, כולנו מאמינים שניתן לעשות את המהפך ולהחזיר את התואר הביתה", סיכמו ראשי הארגון בהודעתם בעמוד הפייסבוק. ראשי הארגון אף נפגשו עם כל שחקני הקבוצה, בתיאומו של המנג'ר ג'ורדי קרויף, במטרה ליישר את ההדורים.

 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, יגור פיליפנקה (איתן טיבי), עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגיבור (דור מיכה), ברק יצחקי, וידאר קיארטנסון, טל בן חיים.

 

ראש בראש

 

* בית"ר ירושלים ניצחה פעם אחת בבית בששת משחקיה האחרונים. 

 

* מכבי ת"א לא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים בליגה. 

 

* בארבעת המפגשים הישירים האחרונים בין השתיין מכבי ת"א לא הפסידה (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). 

 

בסיבוב הראשון זה הסתיים ב-2:2 מהנה בנתניה (ערן לוף)

 

* מכבי ת"א כבשה 11 שערים בחמשת משחקיה האחרונים מול בית"ר. 

 

* אחרי 15 מחזורים בעונה שעברה היו למכבי ת"א ארבע נקודות וארבעה שערי זכות יותר מהעונה. לבית"ר היו תשע נקודות, שני שערים יותר והיא ספגה שמונה שערים פחות. 

 

* מכבי ת"א כבשה 15 מ-26 שערי הליגה שלה במשחקי חוץ. רק באר שבע כבשה יותר. בית"ר ספגה 10 שערים בבית. רק כפר סבא ובני יהודה ספגו יותר. 

 

שחקן המפתח

ברק יצחקי: ימים טובים עוברים על החלוץ בן ה-32 שכבש בשני המחזורים האחרונים וגם הפך לאב. גם שוטה ארבלדזה מחפש יציבות וניצחון חוץ גדול שישאיר את סגנית האלופה בתמונה ויחזיר לה קצת את כח ההרתעה. כרגע, גם הוא יודע שיצחקי הוא האיש החם שלו. 

יצחקי חוגג שער שני ברציפות במחזור הקודם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי