0:2 לבני יהודה על רעננה, צמד לוואלסקיס

ואלסקיס. עוד רכש טוב שהגיע בינואר
ואלסקיס. עוד רכש טוב שהגיע בינואר | צילום: אלוני מור

הליטאי כבש פעמיים תוך שש דקות, הכתומים קרובים להישארות בליגה

(גודל טקסט)

מגמות הפוכות. בני יהודה עשתה הערב (ראשון) צעד יקר בדרך להבטחת עוד עונה בליגת העל עם 0:2 ברעננה על החבורה של חיים סילבס.

 

המאמן המחוזר אולי מרוכז בקבוצה מהשרון, אבל על הדשא חניכיו איבדו עוד משחק ורחוקים שבע נקודות מהקו האדום, בדיוק כמו הכתומים.

 

 

אחרי מחצית די שקולה עם עדיפות של האורחים הגיעה הדקה ה-63, נריוס ואלסקיס הליטאי נעץ את הראשון שלו לאחר שהשתחרר מבן והבה וקבע 0:1.

 

חלפו שש דקות ושוב ואלסקיס היה במקום להרמה של יונתן כהן. 0:2 של הליטאי שכבש את הרביעי שלו מאז הגיע בינואר. בני יהודה עם ניצחון חשוב מאוד, רעננה תקווה לא להסתבך.

 

הרכבים
הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי, עידו לוי, בן והבה, עאיד חבשי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, רועי שוקרני, יובל שבתאי, מוחומד כליבאת, שמעון אבוחצירה.

 

בני יהודה: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, טל כחילה, מרקו יובאנוביץ', שון גולדברג, טיז'אן ג'יטה, רועי גורדנה, יונתן כהן, אלמוג בוזגלו, נריוס ואלסקיס, אלון תורג'מן.

 

מהלך המשחק

בדקה השביעית פסל השופט גל לייבוביץ' שער חוקי לרעננה. והבה נגח הכדור עבר את קן השוער ונקלט על ידי זובאס, אבל השופט סימן להמשיך. בדקה ה-26 פרץ שון גולדברג והעביר כדור על מגש לואלסקיס שמחמישה מטרים חופשי לגמרי בעט מעל לשער.

 


ואלסקיס בדרך לשער הראשון (אלוני מור)

 

בדקה ה-63 נשלח כדור ארוך לעבר ואלסקיס שהתגבר על והבה ומול למל שלח לרשת וקבע 0:1 לבני יהודה. עברו שש דקות ויונתן כהן פרץ באגף הימני והגביה לואלסקיס שהמשיך פנימה, 0:2.

עוד באותו נושא: נריוס ואלסקיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי