אבוקסיס: "רוצה להיות בסכנין, שמח שנשארתי"

אבוקסיס. שלם עם ההחלטה
אבוקסיס. שלם עם ההחלטה | צילום: ערן לוף

לפני בני יהודה (18:15, ספורטHD1) המאמן מדבר על אברמוב וז'אורז'יניו

(גודל טקסט)

לפני שבועיים וחצי עמד יוסי אבוקסיס בעין הסערה. הצעה מבני יהודה עמדה על הפרק, הנסיעות היומיות לסכנין הקשו והמאמן שיתף בראיון טלוויזיוני את התלבטויותיו ועורר את זעמם של אנשי סכנין. בסופו של דבר בחר אבוקסיס להישאר באצטדיון דוחא, והערב (18:15, ספורטHD1) הוא יפגוש עם סכנין את בני יהודה של החבר ברק אברמוב. 

 

"עבורי זה עוד משחק ליגה. הנקודות כאן מאוד חשובות לכל קבוצה ואנחנו לא רוצים לחזור לבלאגן של התחתית. זה משחק מאוד חשוב לשתי הקבוצות, אבל אני מסתכל על סכנין ויודע שהפסד יגרור אותנו חזרה לסחרור של התחתית. אנחנו ממש לא רוצים שזה יקרה", ניתח אבוקסיס.

 

אברמוב. פוגש בשבת את חברו, אבוקסיס (עדי אבישי)

כשנשאל על המצב בו מגיעה בני יהודה למשחק אמר: "לא מתעסק בקבוצות אחרות. אני מאמן את סכנין ומאוד אוהב את האנשים בבני יהודה. אברמוב הוא איש יקר וחבר טוב, שכל הכוונות שלו בבני יהודה טובות. הצוות החדש ידרבן את השחקנים שרוצים להוכיח את עצמם. אני מאוד מכבד את האנשים שמובילים עכשיו את בני יהודה ובטוח שהם יתרמו לקבוצה, אבל אני בסכנין ומרוכז בהצלחת הקבוצה. מצפה לנו משחק קשה ביותר".
 

"אני שמח מאוד שנשארתי. סכנין זה המועדון שאני רוצה להיות בו והוא הכי טוב בשבילי בנקודה הזו בקרירה. הייתה כאן עונה טובה בשנה שעברה, והמטרה עכשיו היא לתת עוד עונה טובה. אני מאמין שזה יקרה".
 

המרחק מקשה, אבל המאמן נשאר בסכנין (ערן לוף)


ההגעה להחלטה להישאר בבני סכנין לקחה לאבוקסיס לא מעט זמן וכזכור, דווקא אחרי הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים בטדי גילה שהוא שוקל לעזוב: "בדיעבד, לא הייתי צריך להגיד את זה. לפעמים אומרים אחרי משחקים דברים שעדיף שלא היו נאמרים, וזו הייתה התבטאות מיותרת. הנסיעות לסכנין הקשו עליי, אבל עכשיו אני נשאר יותר בצפון. אני אוהב את האנשים בסכנין ומחויב אליהם".

 

על השער של רמזי ספורי במשחק הזה שגרר מעט מאוד התלהבות מאבוקסיס: "אני אף פעם לא משתולל אחרי שערים שלנו. הגול של ספורי היה מתוק, אבל אני אף פעם לא יוצא מגדרי. השער הזה הוא לא מה ששינה את המחשבות שלי. אמרו לפני המשחק שאני סגור בבני יהודה, בזמן שדיברו איתי רק בעקיפין וממש לא היה לי חוזה שם".
 

"הקהל פה מאוד ביתי ויש לו חלק חשוב בהצלחה של הקבוצה. לא רוצה להתייחס לכל מיני סיפורים שמפיצים, אותי קיבלו פה מאוד יפה וזו הסיבה שנשארתי, למרות הנסיעות, שהן דבר לא קל. מתמודדים".

 

על המצב העגום של קבוצתו לשעבר הפועל תל אביב: "גדלתי שם, היו לי שם שנים טובות וזה מועדון שאני מאוד מחובר אליו ואוהב אותו. אנחנו מכירים את הבעיות הכספיות, אבל לא חשבתי שיגיע רגע שהפועל הגדולה תהיה במצב של הקפאת הליכים. זה מועדון שחייב להיות כל שנה בצמרת, ואני בטוח שהקבוצה תחזור לשם".

 

אבוקסיס. "למדתי מגוטמן המון" (ערן לוף)

"גוטמן הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, מאמן שהשפיע עליי ולמדתי ממנו המון. אני מאוד אוהב אותו ולא אהבתי את העליהום עליו בעקבות ההפסד בדרבי שהיה כואב מאוד, אבל גם אלי לא חסין. אני בטוח שהוא יכול לתרום המון להפועל כמנג'ר".

 

גוטמן. "איש מקצוע מהשורה הראשונה" (ערן לוף)

 

כנשאל על שדרוג ומעבר לקבוצה גדולה יותר טען: "הלוואי שזה יגיע, אבל אני שמח איפה שאני נמצא. בנקודת הזמן הזאת אני בטח לא מתכנן מה יהיה איתי בעתיד. המטרה שלי היא להשתפר וללמוד ולהיות מאמן יותר טוב, אם ההישגים שלי יהיו טובים, אוכל לחשוב קדימה. בסופו של דבר אתה צריך להיות טוב לאורך זמן בשביל שיתפסו ממך. אני מקבל פידבקים חיוביים, אבל אני כל הזמן לומד ומתעדכן. העבודה שלנו קשה ואכזרית, אבל אנחנו אוהבים אותה".

 

ז'אורז'יניו. ההנהלה תחליט לגביו (ערן לוף)


על ז'אורז'יניו שעל מעבר שלו נשמעות לא מעט השערות: "הנושא הזה קיים בעיקר בתקשורת. אם סכנין לא תמכור אותו בינואר, היא תאבד את הזכויות שלה עליו, אבל זה עוד לא עלה לדיון. רק כשהחלון ייפתח אפשר יהיה לנהל משא ומתן, ואז נדע. כל קבוצה חושבת על שיפורים. יש עוד כמה משחקים עד ינואר, וכמו כל דבר, נחכה לראות מה יהיה המצב בחלון ההעברות. אנחנו עם היד על הדופק כי הליגה השנה הולכת להיות מותחן גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי