אוהדי בית"ר מבקשים מטביב: תחזיר את אוחנה

אוחנה
אוחנה | צילום: עדי אבישי

ברשתות לוחצים להשיב לקווים את הסמל, שדורש 100 אלף שקל בחודש

(גודל טקסט)

זה עדיין מתחת לפני השטח, אבל כבר מספר שבועות שברשתות החברתיות נרקמת יוזמה להחזרתו של אלי אוחנה לבית"ר ירושלים.

 

כבר לפני שבועיים, ב-11.11 (המספר של אוחנה), כתב האוהד שלום קדוש על הקיר של עדי, אשתו של חלוץ העבר: "נהפוך את התאריך הזה לחג אלי אוחנה. אנחנו מתים לראות אותו חוזר, הוא שווה לטביב עוד 5,000 אוהדים בטדי בכל משחק שזה המון כסף. אנחנו מתים עליו ורק הוא יכול להחזיר אותנו לימים היפים כי רק הוא מכיר אותם".

 

 

האוהד הידוע נחום שאבו הוסיף: "אוחנה ובית"ר זה שמות נרדפים. עם הסגל הקיים ועוד שני שחקנים בינואר, אוחנה נותן פה עונה שלא ישכחו הרבה זמן. אלי אוחנה זה המתנה הכי יפה שאלי טביב יכול להביא לאוהדים שכבר הרבה זמן מתים שיהיה להם סמל כמוהו בקבוצה שהם יכולים להזדהות איתו".

 


טביב, ירוויח עוד אלפי אוהדים (דני מרון)

 

אוחנה עצמו מוכן להגיע למועדון נעוריו כבר כעת בתפקיד המנג'ר המקצועי, עם מאמן מתחתיו, בתנאי שטביב יסכים לדרישות השכר שלו, כ-100 אלף שקל ברוטו בחודש.

 

הדרישות של מאמן נבחרת הנוער לשעבר נובעות מכך שייאלץ לוותר על המשרות שלו כאיש תקשורת – פרשן ושדר בערוץ הספורט, גלי צה"ל וברדיו ירושלים, על מנת לקחת את התפקיד במועדון בו גדל, שיחק, אימן ונחשב לסמל.

 


טביב שומר לו אמונים (אודי ציטיאט)

 

טביב ואוחנה נמצאים במערכת יחסים הדוקה ושיתפו בעבר פעולה כבעלים וכמאמן בהפועל כפר סבא. כבר עם כניסתו לבית"ר, בקיץ 2013, ניסה טביב להביא את אוחנה. המגעים לא הבשילו אז בעיקר בגלל שאוחנה כיהן כמאמן נבחרת הנוער, סירב לאבד את המעמד שרכש בהתאחדות ואת הסיכוי להתמנות בעתיד למאמן נבחרת ישראל.

 

לאחרונה חידשו השניים את הדיבורים על האפשרות לעבוד יחד, אבל כיוונו לעבר העונה הבאה. אלא שאחרי ה-1:1 של בית"ר בטדי מול הפועל תל אביב, שהיה השישי שלה בעשרה משחקי ליגה העונה, התערער מאוד מעמדו של רן בן שמעון.

 

לא מן הנמנע שאם בן שמעון ייכשל גם מול סכנין, טביב יאבד סופית את סבלנותו ויחליט לעשות שינוי בזהות העומד על הקווים, למרות שהתעקש בשבוע האחרון שכרגע לא צפוי שינוי בזהות מאמן. טביב מודע למשמעות ולהתרגשות שיעורר המינוי אצל אוהדי בית"ר, שמעמדו בפרט ומעמד המועדון בכלל נמצא אצלם בשפל, אבל מהסס משום שמדובר בהוצאה כספית גדולה מאוד. רק לשם השוואה, בן שמעון מרוויח כ-50 אלף שקל ברוטו.

 


גיא לוזון, טביב מעריך אותו (אודי ציטיאט)

 

מלבד אוחנה, גם מאמן הפועל ת"א גיא לוזון, הוא שם שבעלי בית"ר מאוד מעריך, והוא היה אמור להתמנות כבר בקיץ אם היה מוכן לחתום על חוזה שבו סעיף שמאפשר לטביב לשלם לו רק משכורת אחת נוספת במקרה של פיטורים. חוסר הוודאות בהפועל ת"א יכול להפוך גם את לוזון למועמד רלוונטי אם וכאשר יחליט טביב לעשות שינוי על הקווים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי