אופטימיות בב"ש: ניצחנו במילאנו, אנחנו מסוגלים

שחקני הפועל באר שבע. מאמינים
שחקני הפועל באר שבע. מאמינים | צילום: דני מרון

האלופה מקווה לשחזר את התצוגות משלב הבתים מול בשיקטאש (20:00)

(גודל טקסט)

עם פיגור 3:1 מהמשחק הראשון, הפועל באר שבע תפגוש הערב באיסטנבול את בשיקטאש הטורקית לקרב שהוא בעיקר על הכבוד. כי עם כל הכבוד לאלופה הישראלית, כדי להפוך את הקערה היא צריכה לכבוש שלושה שערים באחד האיצטדיונים הביתיים באירופה ומול יותר מ-20 אלף צופים שצפויים להגיע למשחק.

 

"המשחק הקודם לא אפיין את הסגנון שבו שיחקנו באירופה, היו הרבה טעויות", אמרו אתמול בגילוי לב בקבוצה, "תמיד זוכרים את הסוף ואם נקבל פה היום בראש זה מה שיזכרו ושלא נדבר כל ההשלכות שיהיו לזה לליגה".

 

 

ואם בהשלכות עסקינן, הרי שבקבוצה כבר מגניבים מבט על הפועל כפר סבא, שאליה עשויה להגיע האלופה כאשר מה שמפריד בינה לבין מכבי תל אביב זה הפרש שערים בלבד. לכן, החשיבות של התוצאה בטורקיה יותר חשובה למידת הביטחון של השחקנים במפגש נגד היריבה מהשרון מאשר בסיכוי הלא באמת מעשי לעלות לשלב הבא בליגה האירופית.

 

אלא שבבאר שבע, לפחות כלפי חוץ, לא רק שלא מדברים על תבוסה בקבוצה אלא מכוונים אפילו לניצחון. "ניצחנו במילאנו ועשינו תיקו עם בסאות'המפטון כך שאנחנו יודעין שאנחנו מסוגלים", אמרו שם, "אבל כל אחד יצטרך לתת 120 אחוז בשביל זה".

 

מספר סקאוטים צפויים להגיע הערב לוודאפון ארנה על מנת לצפות במספר שחקנים ביניהם מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר וג'ון אוגו.

 


ברק בכר. רוצה להוציא תוצאה טובה (דני מרון)

 

"ברור לנו שיש עלינו לא מעט עיניים", אמר אחד השחקנים בעניין הסקאוטים שישבו ביציע, "אבל כמו תמיד אנחנו נשתדל לעשות את הכי טוב שאפשר".

 

לראשונה העונה ייאלצו האדומים להתמודד ללא הקהל שלהם שעד כה הגיע באלפיו לכל משחק גם ברחבי אירופה. רק כ-15 אוהדים אמורים להיות באיצטדיון, וגם הם ביציע הכבוד.

 


אליניב ברדה. התלבטות בינו לבן שהר (דני מרון)

 

בפן המקצועי, בכר צפוי לעלות עם שלושה בלמים כאשר לעומת השבוע שעבר לואי טאהה צפוי להחליף את ווליאם סוארס שמאכזב עד כה. לגבי מיחאי קורהוט, בכר עדיין לא החליט האם ניתן להתשמש בו כאשר במידה ולא יוכל לשחק בן תורג'מן יפתח בעמדת המגן השמאלי.

 

מאור בוזגלו צפוי לפתוח על קו ימין של הקישור ובן שהר בעמדת החלוץ המרכזי.

 

הרכב משוער: גורש; ביטון, טאהה, הובאן, צדק, קורהוט(תורג'מן); ראדי, אוגו, בוזגלו; וואקמה, שהר (ברדה). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי