אופטימיות לגבי שיתוף עטר, אניס אלושי חתם רשמית

אלושי לראשונה במדים הירוקים
אלושי לראשונה במדים הירוקים | צילום: ערן לוף

בחיפה מאמינים שהחלוץ יהיה כשיר למכבי ת"א. הקשר מקוסובו הצטרף

(גודל טקסט)

הקשר הקוסוברי, אניס אלושי, חזר היום (שלישי) לישראל וחתם רשמית על חוזה רשמי במכבי חיפה עד לסיום העונה. אלושי שכבר סיכם את תנאיו בשבוע שעבר ואף עבר בדיקות רפואיות ביקש לצאת ליומיים לגרמניה לסידורים אחרונים והיום הצטרף רשמית למועדון ויחל להתאמן בקבוצה.

 

"נכון שיש חשש לגבי הפציעות שלו אבל מצד שני מדובר בקשר בעל אופי מיוחד וניסיון שאמור לעזור לנו העונה. אם אלושי יהיה בכושר, מדובר באחת ההחתמות החשובות של העונה", אמרו בחיפה.

 

 

גם החלוץ פיטים אזמי חתם אתמול רשמית בחיפה וכבר העניק ראיון ראשון לאתר הרשמי של המועדון בו אמר: "לא ידעתי שאני מגיע למועדון הגדול בישראל. היה ברור שבודו גלימט ממתינה להצעה הטובה עבורי ואני שמח שזה נגמר ואני כאן". חיפה כעת השלימה את מצבת הזרים שלה, הכוללת את מארק ואליינטה, גארי קגלמאכר, קאמיל ואצק, הולמאר איולפסון, אניס אלושי ופיטים אזמי.

 

אלושי מוצג. בכרמל יודעים שמדובר בסיכון (מכבי חיפה)

למרות שהחלוץ אלירן עטר נטש אתמול את אימון הקבוצה בקבוצה הביעו אופטימיות כי יהיה כשיר למשחק הליגה הקרוב מול מכבי תל אביב (שני, 21:00). בחיפה סיפרו כי על פי מה שנראה לא מדובר בפציעה קשה מדי ומכיוון שיש עוד שבוע עד למשחק יוכל החלוץ לערוך אימונים מלאים עם הקבוצה.

 

בחיפה מקווים לסגור בימים הקרובים את נושא עזיבתם של שלושת השחקנים ששוחררו מהקבוצה אבל טרם מצאו בית חדש. מדובר במגן אייל משומר שצפוי לקבל תשובה מבית"ר ירושלים, הקשר עטאא ג'אבר שמחכה כי מ.ס אשדוד תשלים את ההעברה שלו ואיסמעיל ריאן שטרם ידוע היכן ישחק. מכבי פתח תקווה ומנם העבירה הצעה רשמית על השחקן אבל בחיפה סיפרו כי מדובר בהצעה נמוכה מאוד ובמועדון הירוק מעדיפים להעבירו דווקא להפועל תל אביב.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי