אלושי אמור להחליף את ורמוט: "צריכים לנצח"

המטרה ברורה
המטרה ברורה | צילום: ערן לוף

מכבי חיפה חייבת ניצחון (שבת, 18:15) כדי להתקרב לפלייאוף. אשדוד תפתיע?

(גודל טקסט)

משחק קריטי בקרב על מקום בפלייאוף העליון כך מגדירים במכבי חיפה את העימות עם מ.ס אשדוד (שבת, 18:15, ספורט1). הצוות המקצועי החדש תחת הנהגתו של גיא לוזון מכוון למטרה הזו.

 

בסביבתו של המאמן מספרים כי במהלך כל השבוע ניסה לעבוד על שני דברים עיקריים – שיפור כושר גופני וכושר משחק ובעיקר לנסות ולהעביר את המדיניות שלו לשחקני חיפה. לוזון אמר השבוע לשחקניו: "אני לא רוצה שיתפסו אותנו במתפרצות. אם נעמוד בזה כמו שעמדנו מול כפר סבא, נעשה את העבודה".

 

 

גם הפעם עומד בפני המאמן כאב ראש רציני כאשר שלושה שחקנים משמעותיים ייעדרו מהסגל. מדובר בבלם מארק ואליינטה, הקשר גילי ורמוט והחלוץ עומר דמארי. דקל קינן וניקיטה רוקאביציה שהחליפו את ואליינטה ודמארי מול כפר סבא צפויים לפתוח גם מול אשדוד וההתלבטות כרגע היא מי יחליף את ורמוט.

 

כרגע מסתמן כי הקשר הקוסוברי אניס אלושי יוצב ב-11. גם האופציה של איסמעיל ריאן שנכנס בשבוע שעבר במקומו של ורמוט קיימת. הקשר עמית זנטי שנעדר מהסגל בשבוע שעבר חזר השבוע לאימונים וצפוי להיות בסגל הקבוצה. בחיפה התייחסו לפציעות ואמרו: "נכון שזה לא פשוט אבל מדובר במועדון גדול כמו מכבי חיפה ויש לנו מספיק שחקנים טובים שאמורים לנצח בבית את אשדוד".

 


מתווה דרך, לוזון (דני מרון)

 

בקבוצה גם ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה וכבר בשבוע הקרוב צפויה להיערך פגישה מכרעת בין הבעלים יעקב שחר למנהל המקצועי תור-כריסטיאן קרלסן לגבי עתידו של האחרון וכל זאת במטרה שהתוכניות של הקיץ הקרוב לא ייפגעו. במידה ויוחלט להיפרד מקרלסן בחיפה יפתחו בחיפושים מיידים מתוך מחשבה לא להרוס את האסטרטגיה שנבנתה במועדון.

 

אל-חמיד ייעדר, בן שמעון: "רוצים התקדמות"
"מדובר במשחק חשוב לשתי הקבוצות שעברו שינויים בתקופה האחרונה. נרצה לראות התקדמות ולבוא למשחק החוץ הקשה הזה מוכנים ועם אמונה". כך אמר מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, לקראת משחק החוץ קבוצתו בחיפה.

 

בן שמעון יודע את חשיבות המשחק והוא לא רוצה להתקרב עם קבוצתו לקו האדום בעוד חיפה חייבת ניצחון כדי להישאר במקום ממנו מגיעים לפליאוף העליון.  

 


אלחמיד בסיבוב הקודם, ייעדר הפעם (דני מרון)

 

אשדוד תצטרך להסתדר בלי בן שמעון שהורחק לארבעה משחקים. מבחינת המאמן, הוא מעדיף להתייחס למשחק ולא להרחקה. רוני אוואט, עוזרו, שעד למחזור האחרון היה המאמן הראשי, יעמוד עלה קווים.

 

מי שעוד ייעדר הוא הבלם חתאם עבד אלחמיד וכמו שזה נראה יחליפו הבלם הצעיר ניר ברדע. הוא ייעדר בשל צהובים ומדובר בשחקן חשוב במערך האחורי של הקבוצה.

 

מי שעוד ייעדרו הם הפצועים רועי בקל שסובל מקרע קטן בשריר, משה אוחיון עם פציעה בשריר הארבע ראשי ואדיר טובול הסובל מכאבים בגב.

 


שוב במקום המוכר, אוואט (דני מרון)

 

הקבוצה יצאה לבית מלון ומשם תגיע ישירות למשחק בשבת בסמי עופר. לא מן הנמנע שרוב הזרים של הקבוצה ימשיכו לשבת על הספסל וחלקם עלולים שלא להיות בסגל. ההחלטה תתקבל סמוך למועד המשחק.

 

ראש בראש
* הירוקים לא ניצחו משחק ליגה בבית מאז נובמבר. המאזן: ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. 

* אשדוד לא ניצחה שישה משחקי ליגה ברציפות. הניצחון האחרון הושג בסמי עופר על הפועל חיפה. 

* לעומת זאת, בביקור האחרון שלה בסמי עופר למשחק מול מכבי חיפה, אשדוד הובסה 5:0. 

* הניצחון האחרון של אשדוד על מכבי חיפה בחיפה היה בספטמבר 2012, אז דוד רביבו כבש ב-0:1. 

* רק פעמיים העונה כבשה אשדוד למעלה משער למשחק. למכבי חיפה זה קרה תשע פעמים. 

 

הרכבים משוערים
מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קגלמכר, דקל קינן, הולמאר אוילפסון, סאן מנחם, נטע לביא, קמיל ואצק, אניס אלושי, רועי קהת, אלירן עטר וניקיטה רוקאביצה (עמית זנטי).

 

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, מיקי סירושטיין, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, גדי קינדה, חן עזריאל, בנצי מושל, אור אינברום, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי