אלושי הושאל למכבי חיפה עד תום העונה

אניס אלושי
אניס אלושי | צילום: AFP

נירנברג אישרה שהקשר מקוסובו עובר בכפוף לבדיקות רפואיות. עזמי מתרחק

(גודל טקסט)

בשבת הקרובה תפגוש מכבי חיפה את עירוני קריית שמונה ולמאמן רנה מולנטסיין יש כאב ראש רציני לקראת המשחק. הזר קאמיל ואצק פצוע וייעדר כעשרה ימים, נטע לביא הורחק מול פתח תקווה וג'אבר עטאא כבר קיבל הודעה על שחרור – מה שמשאיר את חיפה עם איאד חבשי כקשר אחורי יחיד בסגל. 

 

בכרמל מספרים על התלבטות בין יניב בריק הצעיר, מארק ואליינטה או רועי קהת שיירד לעמדת הקשר האחורי. גורם במכבי חיפה הודה: "אנחנו מודעים לבעיה הזאת ולכן מנסים לזרז ככל שניתן הבאת שחקן בעמדה זו".

 

 

בכל הנוגע לחיזוק הסגל, במכבי חיפה ממשיכים בשיחות עם בודו גלימט הנורבגית לגבי צירופו של החלוץ פיטים עזמי. במועדון הירוק כבר סיכמו את התנאים מול החלוץ, אך הקבוצה הנורבגית העלתה לאחרונה את דרישותיה ובחיפה מנסים לגשר על הפערים. "אם לא נגיע להסדר עד תחילת השבוע הבא, נצטרף לחפש אלטרנטיבה אחרת", אמרו בחיפה.

 

קהת. יוסט לעמדת הקשר האחורי? (ערן לוף)

במקביל, קשר נבחרת קוסובו, אניס אלושי, נמצא בדרכו למכבי חיפה. הירוקים אישרו כי הקשר אמור לנחות ביומיים הקרובים בישראל ולחתום על חוזה בקבוצה. אלושי בן ה-31 משחק כיום בנירנברג ובעברו שיחק בדורטמונד, קלן, פדרבורן וסנט פאולי. גם קבוצתו אישרה את המעבר לחיפה בהשאלה עד הקיץ.

 

Enis #Alushi verlässt den Club auf Leihbasis und wechselt bis Sommer zu Maccabi Haifa. Alles Gute! https://t.co/qtUmi0LDt6#fcn

— 1. FC Nürnberg (@1_fc_nuernberg) January 17, 2017

 


אניס אלושי, עוד תוספת לקישור (Gettyimages)

 

במקביל תור-כריסטיאן קרלסן ממשיך להסתער על השוק בסקנדינביה ועל פי דיווחים בשבדיה הירוקים פנו לאיסמעאל, הקשר הברזילאי בן ה-22 של קלמאר ומתחרים על שירותיו יחד עם מאלמו וסולנה.

בחיפה הכחישו כי השחקן צפוי להצטרף בקרוב, אך כן אישרו כי הקבוצה עוקבת אחר השחקן ומועמדותו תישקל ברצינות בקיץ הקרוב. אימסעאל סילבה לימה משחק במועדון מאז 2013, לאחר שהגיע מקבוצה קטנה בברזיל ומחירו מוערך בקרוב למליון יורו. למרות היותו קשר אחורי, הוא מתנשא לגובה של 1.69 מטרים בלבד. הליגה בשבדיה תיפתח רק באפריל כך שהשוק המקומי גועש בשמועות על ההעברות בתקופה זו.

גם בגזרת עומרי אלטמן במכבי חיפה טרם איבדו תקווה ועדיין ממתינים להתפתחויות של השחקן מול ראשי הפועל תל אביב. הירוקים מנסים להציע עסקאות שונות לגבי השחקן, שכוללות שחקנים ששוחררו לאחרונה כמו אייל משומר ואיסמעיל ריאן.

כזכור, מכבי חיפה צירפה את הבלם האיסלנדי הולמאר איולפסון מרוזנבורג בחלון ההעברות הנוכחי וגם את החלוץ עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי