בבית"ר לא זוכרים כזה שקט לפני הפועל ת"א

השקט שלפני הסערה?
השקט שלפני הסערה? | צילום: דני מרון

חוסר עניין מצד הקהל לקראת המשחק הטעון. קלטינס: "כרגע הכי טוב לי פה"

(גודל טקסט)

פירות המחאה או סתם צירוף מקרים תבחרו אתם אבל בבית"ר ירושלים לא זוכרים "שקט" כזה מבחינת האוהדים לפני משחק נגד הפועל תל אביב (שני, 21:00): "לא זוכרים כזה שקט לפני הפועל", אמר גורם בקבוצה אבל הסביר: "אם האימון היה בשישי זה היה מוזר.  אנשים בעבודה אז אפשר להבין". הקבוצה קיימה מסיבת עיתונאים ולאחר מכן את האימון המסכם להתמודדות.

 

מימר תירגל בעיקר את משחק האגפים של הקבוצה. שני המגנים התבקשו לתמוך בחלק הקדמי כאשר שחקני הכנף אמורים לעשות את הכניסה לרחבה מאחור: "מול רעננה הייתם תקועים קצת מאחור", אמר מימר לעזרא ולעידן ורד: "אני רוצה לראות אתכם נכנסים יותר לרחבה".

 

מימר התייחס במסע"ת לשאיפות ולפתיחת דרכו: "המשחק נגד הפועל יכול לקדם אותנו להבטחת המקום פלייאוף. אנחנו מסתכלים על עצמנו. אם נשמור על האנרגיות שלנו, נוכל לעשות את זה".

 

 

הרכב שאיתו הוא הולך: "אנחנו ממשיכים במומנטום מסוים. חשוב להבהיר שההצלחה היא גם של המחליפים. אנחנו קבוצה. כדי להצליח במטרות, נצטרך את כולם".

 

המפגשים הקרובים עם הפועל ת"א וסכנין: "זה משחקים עם סוג של מלחמה ספורטיבית. יש אנרגיות וזה חלק מהכיף שבעסק. נצטרך להביא אנרגיות טובות כדי לשמח גם את האוהדים".

 

החוזה של ורד ואיינבינדר: "כששני צדדים רוצים להמשיך יחד זה קורה. מקווה בשבילם ובשביל הקבוצה שזה יקרה".

 


מימר, רוצה לנצח את האקסית (דני מרון)

 

המצב של הפועל ת"א: "זו קבוצה קשה. יצרו שם סגל טוב כדי להילחם מול כל קבוצה בליגה. ברור שהפועל צריכה את המטרות שלה בטבלה, יהיה משחק טוב וקשוח – מקווה שנצא עם ניצחון".

 

המעורבת של טביב: "הוא חי את הקבוצה כל רגע. טובת הקבוצה היא לנגד עיניו. השיחות איתו מפרות".

 

השינוי בתקופה האחרונה: "הכדורגל הוא הנאה. כשיש רגעים שהכל הולך, צריך לגרום לזה להיות עוצמתי. שחקנים יודעים שכל דבר תלוי בהם. יש כאן סגל טוב ואפשר לייצר המשך לזה".

 


"הכדורגל זו הנאה" (דני מרון)

 

גם הקשר דוד קלטינס התייחס להתמודדות המסקרנת: "יש למשחק הזה ערך מוסף. אני שחקן בית שיודע את זה. ברור שזה חשוב לקהל ורוצים שהקהל יבוא ויתמוך בנו".

 

השינוי במומנטום: "אם נשחק כמו בשני המשחקים האחרונים, זה יהיה תלוי בנוי. הם קבוצה טובה ולא יהיה קל. מאמין שזה תלוי בנו".

 

החוזה החדש: "זו הבעת אמון. רוצה להודות לכל מי שיש לו יד בדבר. אני חושב שזה נכון עבורי. צריך להמשיך להיות הכי טוב שאפשר. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

 


המטרה שלו ברורה (דני מרון)

 

העמדה בקישור: "זה תפקיד שאני יכול לממש את עצמי בצורה הטובה ביותר. אשחק איפה שיגידו לי אבל הבהרתי שזו העמדה שאני הכי טוב בה".

 

זימון לנבחרת: "זה לא תפקיד שלי להתערב בשיקולים של אלישע, אעשה את הטוב ביותר מבחינתי. ברור שזה חלום".

 

מבחינת ההרכב הקבוצה אמורה לשמור על אותו מערך כאשר דוד קלטינס ימשיך בקישור ואילו אנטואן קונט יאייש את עמדת המגן הימני.

 

מי שהרשים במהלך האימון היה קובי מויאל שלא ברור אם ייכלל בסגל אך הספיק לרשום שני שערים מרהיבים, אחד ב"ראבונה" והשני במספרת. הקהל צעק לעברו: "הלוואי שתכבוש אחד כזה מול הפועל". 

 

ההרכב המשוער: בוריס קליימן, אנטואן קונט, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, דן איינבינדר, אריק סאבו, עידן ורד, חן עזרא ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי