בגלל המצב בהפועל ת"א: ב"ש מעוניינת באלטמן

אלטמן. בנגב בונים עליו לטווח הארוך
אלטמן. בנגב בונים עליו לטווח הארוך | צילום: דני מרון

האלופה המריאה לאנגליה. חלוץ הפועל תל אביב עשוי להגיע כרכש עתידי לנגב

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תעלה המריאה הערב (שלישי) לאנגליה לקראת המפגש הגורלי ביום חמישי נגד סאות'המפטון המקומית שיכריע מי מהשתיים תעפיל לשלב הנוק אאוט של הליגה האירופית.

לברק בכר יחסרו לא מעט שחקנים, ביניהם וובה בראון, אליניב ברדה, מיכאל אוחנה ומאור מליקסון כאשר שלושת הראשונים יטוסו בכל מקרה עם הקבוצה לסאות'המפטון ורק מליקסון יישאר בארץ להמשך טיפולים.

יחד עם הקבוצה צפויים להגיע לעיר הנמל בדרום מזרח אנגליה מעל 1,000 אוהדים שצפויים להעניק תמיכה במטרה לצאת עם תיקו עם שערים שיספיק להיסטוריה בדמות העפלה לשלב הנוקאאוט.


בראון וברדה על המטוס, הקפטן ישחק? (אינסטגרם)


לוסיו ושהר, מי מהם יפתח? (אינסטגרם)

בקבוצה לא אדישים למצב בהפועל תל אביב, אולם לעומת קבוצות אחרות בבירת הנגב מבינים כי אין כמעט שחקנים מהפועל שיכולים להשתלב בסגל של ברק בכר. היחיד שצד את עיני אלופת המדינה הוא עומרי אלטמן בן ה-22. בקשר/חלוץ הבקיע העונה ארבעה שערים במדי האדומים ועוד שלושה במדי הנבחרת הצעירה ועשוי להגיע לטרנר כחלק מראייה לטווח הארוך של המועדון, שהחתים בקיץ האחרון את חברו לנבחרת, מיכאל אוחנה. 



בכר צפוי לתת לו לפתוח. בן שהר (דני מרון)
 

בנוגע למשחק ביום חמישי, ברק בכר עדיין מתלבט אם לפתוח במערך של שניים או של שלושה בלמים, כשמי שצפוי לקבל את הקרדיט בכל מקרה הוא אובידיו הובאן שמאפשר לבכר את הגמישות במערך. מלבד הרומני, שיחליף את מיכאל אוחנה שאינו מורשה להשתתף בשלב זה של המפעל, גם בן שהר אמור לתפוס את מקומו של לוסיו על מנת להוסיף מהירות לחלק הקדמי.

"סאותהמפטון זו הקבוצה הכי חזקה שפגשנו עד עכשיו", אמר בכר לקראת המשחק. "אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים לעשות דברים יפים בכל מגרש". אלונה ברקת מבינה כי העפלה לשלב הבא פירושה הכנסה נוספת של כמיליון יורו הכוללים מענקים, מכירת כרטיסים וזכויות שידור.



בוזגלו. יחכה לתום החוזה כדי לעזוב? (דני מרון)
 

בשיחות בין השחקנים, לא מעט מהם מדברים על הרצון לצאת לאירופה כאשר בן ביטון, שיר צדק ומאור בוזגלו כבר הוזכרו כמועמדים לעזוב את האלופה הישראלית. בבאר שבע יודעים כי לפחות בוזגלו ימתין עד סוף העונה, אז הוא יהיה שחקן חופשי. בגזרת צדק, במועדון צפויים להערים קשיים על שחרורו של הבלם בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי