בואו נחלק שירונים ונבטיח שבית"ר תרד

| צילום: אודי ציטיאט

ברוש מתלהב מהאיום של טביב (מהזווית שלו) שלו ומזדעזע משאראס

(גודל טקסט)

1. מול עינינו עובר אלי טביב מהפך מושלם, וצריך רק למחוא כפיים. נראה כי הוא מתכוון באמת להורות לקבוצתו – בית"ר ירושלים – לרדת מהדשא, אם ביציעים יישמעו שירים בסגנון "הנה היא עולה, הקבוצה הגזענית של המדינה". והוא אינו נרתע, המומר העיקש, מאיומי האינקוויזיטורים תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, ואף היו"ר עופר עיני, שאם יוריד את הקבוצה מהדשא תורד קבוצתו לליגה הלאומית. אוריד את השחקנים, הוא עומד על דעתו, כדורגל עם גזענות אינו כדורגל.

 

בראבו. פשוט בראבו. ממש עושה חשק לבנאדם לעזור לו. אפילו לנסוע עד חיפה, לעודד את הציבור המקומי, להסביר להם את חשיבות המעשה ואפילו לחלק לציבור שם שירונים, כדי שאיך שבית"ר מתקרבת לדשא אפשר יהיה לפצוח בשירים גזעניים עד השמיים. ואז טביב יורה לקבוצתו לרדת מהמגרש ויראה לכל העולם עד כמה הוא השתקם. ובית"ר? היא תרד ליגה. אח, זה באמת הולך להיות חג שמח.

 


טביב. ממש עושה חשק לעזור לבנאדם (דני מרון) 

 

2. שאראס, שאראס, חוזרים וממלמלים הממלמלים כמו איזה מנטרה עתיקה, כמו מלת קסם שאם יאמרו  אותה שלוש – או שלושת אלפים פעם – בהסיבת שמאל ובכוונה עצומה, הליטאי יעלה מן הייאור וישיב את מכבי תל אביב  לימיה הגדולים. ולי בא לצרוח: תגידו, מה נפל עליכם? איזה שאראס בראש שלכם? למה שאראס, למה?

 

מה שאראס? מה הוא, איזה אטורה מסינה שכבר עשה הכל באירופה ועכשיו יושב למרגלותיו של גרג פופוביץ', אחד הגדולים בעולם? לכל יעקב ג'ינו, אריק שיבק ורמי הדר יש יותר ניסיון בבחירת שחקנים, בפסיכולוגיה שלהם, בניהול משחק וניהול משברים. אז מה שאראס? כי הוא יודע להסתכל לכיוון אחד ולמסור לכיוון השני? כי הוא יחזיר את "הרוח המכבית"? מה לשאראס ולמכביזם? מה לשאראס ולמכבי ת"א בכלל? עבר פה לשתי עונות והמשיך למחוזות אחרים בהם משלמים יותר כסף. וחוץ מזה, אם רוצים רוח, אפשר לקנות בכל חנות למוצרי חשמל וינטלטור ולהכריז עליו כעוזר מאמן. הבעיות של מכבי ת"א מתחילות הרבה לפני הרוח.

 


מה שאראס הוא אטורה מסינה? אפילו לג'ינו והדר יש יותר ניסיון בניהול משחק ומשברים (עדי אבישי)

 

שאראס זה וודו. זה לחפש איזו מילת קסם, הוקוס פוקוס ביליבוקוס, שאומרים אותה וכבר יש מפנה חיובי. בעורקים של השאראס הזה זורם מיץ יהלומים, רסק כוכבים וזהב שיישא את מכבי בחזרה גבוה-גבוה מעל העננים, להיכן שהיא משתייכת באמת. אפשר לדלג על עשייה מתמשכת, לקפוץ מעל תהליכים, על עבודה קשה וטונות של זיעה. כל מה שצריך לעשות זה לדקלם שלוש פעמים ביום לפני האוכל שא, שאר, שאראס, ותראו איזה ישועות יהיו לנו.

 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי