בחיפה ובת"א לוטשים מבטים אל אחמד עאבד

אחמד עאבד. מבוקש
אחמד עאבד. מבוקש | צילום: ערן לוף

החלוץ צפוי לעזוב את ק"ש בקיץ. חיים סילבס יחליף את קשטן על הקווים?

(גודל טקסט)

חיוכים רבים הבוקר בקריית שמונה לאחר שהמועדון סגר את אחת העסקאות הגדולות של השנים האחרונות. קריית שמונה תקבל סכום של 3.3 מיליון שקלים עבור מכירתו של המגן אורן ביטון, שאמור להיות סכום משמעותי לקראת העונה הבאה. 

ביטון נרכש הקיץ מהפועל נצרת עילית ועשה התקדמות משמעותית כאשר זומן בשבוע שעבר גם לסגל הרחב של נבחרת ישראל. "קריית שמונה תמיד ידעה לייצר עסקאות גדולות ולאיזי שרצקי תמיד הייתה עין מקצועית בלתי רגילה", אמרו הבוקר במועדון.

עוד שחקן שצפוי לעזוב בסיום העונה הוא אחמד עאבד, שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה ומכבי ת"א ומכבי חיפה כבר מעוניינות לצרפו. החלוץ (27), שכבש העונה שבעה שערי ליגה ובישל עוד ארבעה, מבוקש כבר תקופה ארוכה על ידי שני המועדונים הגדולים ועושה רושם שהפעם המעבר לאחת מהן אכן יקרום עור וגידים.

בשנת 2011, לפני שש שנים, אחמד עאבד הצטרף לקריית שמונה, איתה הוא זכה בגביע הטוטו, אליפות, בגביע המדינה ובתואר אלוף האלופים. בתקופותו בקבוצה הצפונית החלוץ אף זכה ללבוש את מדי נבחרת ישראל וערך את הופעת הבכורה שלו במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 ב-1:2 על מקדוניה.

בינתיים במועדון כבר החלו בשיחות לקראת העונה הבאה, ובראש ההכנות נדרש מינוי מאמן. כבר בשבוע הקרוב צפוי שרצקי להיפגש עם המאמן הנוכחי תומר קשטן ולהודיע לו על סיום תפקידו בסוף העונה. בשלב זה נראה כי המועמד המוביל להחליף את קשטן הוא מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. גם שנתיים החולפות הביע שרצקי את רצונו לראות את סילבס בתפקיד וכעת נראה כי בצפון יעשו את כל המאמצים בכדי להחתימו בקבוצה. 

אגב, במידה שסילבס יגיע לקבוצה זה יהיה בצוותא עם עוזרו יניב לביא. לביא שיחק בקריית שמונה בין השנים 2002-2011 ואף שימש כקפטן הקבוצה. הוא מוערך מאוד על ידי שרצקי שבעבר אף הציע לו להצטרף לצוות המקצועי כשיפרוש. גם שמו של מאמן בית"ר תל אביב רמלה, עמיר תורג'מן, נמצא על הפרק אך ראשית ינסה איזי למצות אופציית סילבס.

פרידה בלתי נמנעת. אחמד עאבד (דני מרון)

יעשו את כל המאמצים על מנת לצרפו. חיים סילבס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי