ביטון ינוח לפני בשיקטאש, בכורה מחודשת לסוארס

וויליאם סוארס. חוזר
וויליאם סוארס. חוזר | צילום: אודי ציטיאט

הפועל ב"ש תפגוש את אשקלון (שבת, 18:00), במועדון מחכים לוויטור

(גודל טקסט)

הרבה מאוד ספקולציות רצות בנוגע למצבו הבריאותי של בלם הפועל ב"ש מיגל ויטור. הפורטוגלי לא שיחק מאז שנפצע באמצע חודש דצמבר במפגש מול בית"ר ירושלים, וטרם ברור האם יוכל לחזור למגרשים עוד העונה.

 

"הפציעה של מיגל בעייתית", אמרו בסביבת המועדון לאור הדיבורים סביב האפשרות שאולי עוד ישוב העונה לשחק, "להעריך זמן החלמה לא יהיה רציני עד שלא תתקבל תמונת מצב ברורה לגבי הצורך שלו בניתוח".

 

 

במקור, הפציעה של ויטור לא נראתה חמורה במיוחד. אבל מאז אותו משחק בתחילת חודש דצמבר השחקן מושבת וחסרונו מורגש היטב הן בתוצאות והן ביכולת על המגרש, מה שבין היתר הביא את האלופה להשיב את וויליאם סוארס אל הסגל.

 

כעת בקבוצה מנסים לגבש החלטה משותפת יחד עם השחקן כאשר האפשרויות הן: ניתוח וחזרה רק לקראת העונה הבאה, או שיקום בפיזיוטרפיה שעשוי להכשיר את השחקן כבר בעוד 6-8 שבועות. כאשר החלטה בעניין תתקבל לאחר בדיקה נוספת.

 

רגע אחרי הפציעה מול בית"ר. ויטור (דני מרון)

 

מעבר לכך, בקבוצה מתכוננים למפגש עם הפועל אשקלון (שבת, 18:00, ספורט1), ולמה שנראה כמו משחק בהזמנה עבור ברק בכר חמישה ימים לפני המשחק המסקרן נגד בשיקטאש באיצטדיון טרנר במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. "אשקלון לא קבוצה חלשה אבל בבית שלנו אנחנו חייבים לעשות את העבודה וכמו שצריך. לא חושבים על תסריט של איבוד נקודות בכלל", סיפרו בקבוצה. חלק מהעבודה לפני המשחק מול קבוצתו של יובל נעים טמונה בצד המנטאלי. בקבוצה מבינים שהמשחק הלא אטרקטיבי, בשילוב של בשיקטאש באופק, עשוי להוביל לירידת מתח אותה לא רוצים לראות. 

 

בכר גם צפוי לערוך רוטציה קטנה בהרכב. ג'ון אוגו ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, בן ביטון צפוי לקבל מנוחה על מנת לא לסכן אותו לפני ההתמודדות ביום חמישי כאשר גם מאור בוזגלו לא מתוכנן לפתוח בהרכב. מי שיקבל את הקרדיט הוא מיכאל אוחנה שינסה להוביל את בכר לניצחון שיגדיל את הפער ממכבי תל אביב זמנית ל-8 נקודות. אגב, המאמן שוקל להעניק את חולצת ההרכב לסוארס, שטרם ערך הופעת בכורה מחודשת בקבוצה. גם אליניב ברדה יהיה בסגל.

 

צפוי לפתוח. אוחנה (דני מרון)

 


גוטליב מול שהר, בקרוב יחד? (עדי אבישי)

 

בקבוצה ישוחחו בשבוע הבא עם נציגו של מהראן ראדי, רונן קצב, במטרה להאריך את חוזהו של הקשר במועדון בעונה נוספת. האלופה גם עוקבת אחרי ההתפתחויות בגזרת הבוררות בין אדי גוטליב והפועל תל אביב כאשר במידה שהבלם יהיה רשאי לעבור קבוצה, אלונה ברקת תנסה להחתימו במדי האלופה. הכוונה היא לסגור עם הבלם לעונה הבאה במידה ושחרורו יתאפשר כבר העונה. האפשרות שיגיע עוד העונה לבירת הנגב נראית קלושה.

 

אוהדי אשקלון נגד יובל נעים

אשקלון יוצאת למפגש החוץ הקשה מול האלופה בעיתוי הכי רע מבחינתה, כאשר הפועל באר שבע לא תרשה לעצמה להתייחס למפגש מול חניכיו של יובל נעים באדישות כדי לשמור על הפער ממכבי ת''א ומכבי פ''ת. למרות זאת, בקבוצה אמרו בימים האחרונים כי יעשו הכל לצאת מטרנר עם תוצאה טובה למרות המשימה הקשה. במקביל המשיכו להישמע תלונות על השיפוט במשחקי הקבוצה.

 

יובל נעים. האוהדים נגדו (עדי אבישי)

 

לרשימת הפצועים של הקבוצה שכוללת את מושיקו לוגסי וירדן אבוחצירה נוסף הקשר איסומעילה לינגאנה שמתח את השריר באימון הבוקר, סובל מפציעה קלה בלסת ונמצא בספק למשחק. מי שאמור להחליפו הוא ברוך דגו הוותיק. גם רז מאיר נמצא בתמונת ההרכב. הקשרים אסי בוזגלו וקובי בן חמו לא בסגל.

 

האוהדים זועמים על כך שהמשחק יחל בשעה מוקדמת ומרבית האוהדים שומרי השבת לא יוכלו להגיע לתמוך בקבוצתם במשחק החוץ. בנוסף, חלק מהאוהדים מבקרים את המאמן יובל נעים ולטענתם הוא האחראי במצב הקבוצה בשל סגנון המשחק ההגנתי שבחר במשחקים האחרונים.

 

ראש בראש

* הרצף של האלופה בטרנר: 27 משחקי ליגה ללא הפסד (21 ניצחונות). 

 

 

* הרצף של אשקלון: ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות ללא שער זכות. 

 

 

* אשקלון ספגה העונה שתי חמישיות מבאר שבע בגביע הטוטו ובליגה. הכובש המצטיין: בן שהר עם שלושה שערים. 

 

 

* האלופה ניצחה את שבעת מפגשיה האחרונים מול אשקלון בכל המסגרות. הניצחון האחרון של אשקלון היה באפריל 2007 במסגרת גביע המדינה. 

 

 

* ניצחון הליגה האחרון של אשקלון בבאר שבע היה במאי 2006 בלאומית (0:1). 

 

 

 

בן שהר. המקום שלו מובטח

 

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: דודו גורש (גיא חיימוב), מתן אוחיון, וויליאם סוארס, שיר צדק, בן תורג'מן, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה, וובה בראון (אובידיו הובאן), מאור מליקסון, טוני וואקמה (ניב זריהן), בן שהר.

 

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', טל מכלוף, אמיר בן שמעון, רודי חדד, איסומעילה לינגאנה (ברוך דגו), מירקו אורמוש, מתן חוזז (רז מאיר), דויד מנגה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי