בית"ר ירושלים לא יכולה להבריק

בן שמעון
בן שמעון | צילום: אודי ציטיאט

בן שמעון המשיך לגנוב דעת. וגם: טביב צריך לעזור ללידור כהן

(גודל טקסט)

1. ה-1:1 מול אשדוד הפתיע רק את אלה שסנוורו מלקט הניצחונות בליגה והעלייה לרבע גמר הגביע. כל השאר ראו בסדרת ההצלחות שילוב של חולשת היריבות  (כפר סבא והפועל חיפה, סכנין הגיעה בהרכב חסר ובמקרה של מכבי תל אביב שביתה איטלקית שהצליחה – שוטה ארבלדזה נזרק הביתה), יכולת אישית משופרת של כמה שחקנים (דן מורי ואיתי שכטר) ורכש מוצלח של חלון ההעברות (ישראל זגורי וחן עזרא). כלומר התקופה הטובה הזאת הושגה למרות רן בן שמעון ולא בזכותו. ועדיין צבירת הנקודות והכרטיס לרבע מנעו את פתיחת שער הגיא (לוזון או לוי) והותירו אותנו עם בן שמעון עד לתום העונה. אז מי אמר שמעמדו של המאמן הישראלי בשפל.

 

2. מבט בלוח הסטטיסטיקה של המשחק היה אמור להחמיא לבית"ר אלא שאותם 23 איומים ושש בעיטות למסגרת היו מסתיימים באפס גדול בשערים ונקודות אלמלא טעות של השופט גיא ברגר שפסק פנדל שלא היה ולא נברא. המאמן גונב הדעת קשקש בסיום על חוסר חדות ותלה זאת בעייפות בגלל משחק אמצע השבוע בסכנין. האמת היא שהכדורגל אותו הקנה לצהובים שחורים העונה הוא אמנם כוחני, פיזי, לוחץ בצד ההגנתי אבל איטי להחריד וחסר דמיון מהבחינה ההתקפית.  מבט חוזר בלוח הסטטיסטיקה מגלה שאשדוד רצה יותר מבית"ר, האורחת גם עשתה שער לדוגמה במתפרצת. למזלם של באי טדי הקפוא היא העזה מעט מדי. וחשפה מדוע שמדובר באחת ההתקפות הכי לא פוריות בליגה.

 

 

3.  לא ברור מדוע אלי טביב מסרב לשחרר את לידור כהן בהשאלה עד סוף העונה. בהנחה שהבעלים עדיין מאמין בפוטנציאל של החלוץ אותו רכש בהן עתק (במושגים טביביים) ממכבי פתח תקווה ובהנחה שהוא מעורה היטב במסע ההשפלות שעבר כהן אצל בן שמעון העונה – זה הבעלים שהיה צריך ליזום מהלך שייתן לכוכב שלו לפרוח במקום אחר ויחזור בעונה הבאה מחושל, חדור אמונה מחודשת ביכולותיו וכנראה גם יקבל מאמן אחר בבירה (אף אחד לא מחזיק הרי אצל טביב שנתיים ולא משנה מה) שיעזור לו לפתוח דף חדש.

 

4. אם נכונה השמועה שאלעד גבאי לא חותם בבית"ר רק בגלל שלסוכן שלו קוראים רונן קצב, מישהו פה צריך להתבגר.

 


טביב צריך לעזור לו, לידור כהן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי