בית"ר צפויה להגיש הצעה לאייל משומר

משומר
משומר | צילום: דני מרון

עזרא חתם לעונה וחצי: "מאושר להגיע". בן בסט קיבל הצעה של 170 אלף דולר

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי המגן אייל משומר, שלא נמצא בתכניות של מכבי חיפה, קיבל גישושים מבית"ר ירושלים ועשוי להגיע לבית וגן כשהכוונה היא להגיש לו הצעה בימים הקרובים. משומר עשוי להוות גיבוי לדוד קלטינס ויגיע לאחר שחרורו של טל בנש. גם הפועל תל אביב עשויה להגיש הצעה למגן הוותיק.

 

בינתיים המועדון הודיע רשמית על החתמתו של חן עזרא לעונה וחצי. קשר הפועל תל אביב מצטרף בכך לחברו ממתחם חודורוב ישראל זגורי כרכש השני של הבעלים אלי טביב בחלון ההעברות של ינואר. זגורי צפוי לקבל את המספר 7, עזרא את המספר 10. "מאושר להצטרף למועדון גדול שכזה, רציתי מאוד להגיע לבית"ר ירושלים", אמר עזרא אחרי החתימה, "אני מקווה להתחבר כמה שיותר מהר לחברים החדשים ולקבוצה, לעיר עצמה אני כבר מחובר ומשמח להגיע".

 

טביב לא סיים בכך את נושא הרכש והציע לחלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט חוזה לעונה וחצי בשכר של 170 אלף דולרים בעונה. בבירה מודעים לעובדה שבן בסט, המסיים חוזהו במכבי בסוף העונה מחזיק בהצעה גבוהה יותר ממכבי פתח תקווה, אך מאמינים כי העובדה שמדובר במועדון גדול עשויה לגרום לו לשחק בטדי בפחות. בבית"ר מצפים לתשובה מבן בסט עד הערב (שני) לאור העובדה שטביב טס הלילה בחזרה למיאמי.

 


בן בסט, יסכים להצעה מבית"ר? (עדי אבישי)

 

הירושלים לא מסתפקים בכך ומחפשים עוד חלוץ כאשר לצד עדן בן בסט ישנם על הפרק שמות של שחקנים זרים. ההערכות מדברות על עזיבה של יוהאן אודל ושמעון אבוחצירה שצפויים להמשיך ולסבול ממיעוט דקות.



חן עזרא. הצטרף 

 

דן איינבינדר שחוזהו טרם הוארך זכה למחמאות על יכולתו בניצחון 0:1 על הפועל חיפה. "השער שכבשתי רק בונוס. אני עושה הרבה דברים אחרים שלא נרשמים בסטטיסטיקה ואני מקווה שמי שצריך רואה את זה. תמיד כיף לתת גול זה משחרר לחץ ונותן הרגשה טובה".

 

הקבוצה הייתה מחוייבת: "כל פעם שנהיה יותר מחוייבים ואנרגטיים דברים טובים יקרו כי יש יכולת".

 


יכול לחייך גם בלי חוזה, איינבינדר (דני מרון)

 

על הביקורת של הקהל כלפי הצוות המקצועי: "זה לא משפיע, אלו דברים שקורים בכל קבוצה. רן מספיק מנוסה להתמודד עם זה ואנחנו מאחלים בהצלחה לזיו אריה".

 

על החתמם של חן עזרא וישראל זגורי: "הם ישתלבו טוב ומהר נקבל אותם בזרועות פתוחות ואני מקווה ומאמין שהם יעזרו לנו בהמשך".

 

מבחינה מקצועית יערכו השחקנים אימון שחרור ולאחריו יקבלו יומיים מנוחה על מנת להתכונן פיזית לשבוע  שמחכה להם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי